• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάπρος Σπύρος' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 20:38

    Γενικά επί των Κλάδων Επιτρέψτε μου να αδυνατώ να κατανοήσω τα ακόλουθα 1. γιατί αρμοδιότητες τις οποίες η ΕΛΑΣ με δεκάδες χιλλιάδες περισότερο προσωπικό τις οργνώνει σε επίπεδο διεύθυνσης με το παρόν νομοσχέδιο οργανώνοται σε επίπεδο Κλάδου 2. Ειδικότερα ανά κλάδο Κλάδος Επιχειρήσεων α] γιατί στην ΕΛΑΣ τα μεταφορικά μέσα υπαγονται στον Κλάδο ΟικονομικοΤεχνικών και με το παρόν νομοσχέδιο υπάγονται στον Κλάδο Επιχειρήσεων β] γιατί στην ΕΛΑΣ οι ειδικές μονάδες υπάγονται απευθείας στον αρχηγό ως αυτοτελείς μονάδες και με το παρόν νομοσχέδιο υπάγονται σε διεύθυνση Κλάδου γ] γιατί στην ΕΛΑΣ τα εναέρια μέσα αποτελούν αυτοτελή υπηρεσία και με το παρόν νομοσχέδιο υπάγονται σε διεύθυνση Κλάδου Κλάδος Διοίκησης, Οργάνωσης και Εκπαίδευσης γιατί στην ΕΛΑΣ οι Δ/νσεις Προμηθειών και Οικονομικών υπάγονται στον Κλάδο ΟικονομικοΤεχνικών και με το παρόν νομοσχέδιο υπάγονται στον Κλάδο Διοίκησης, Οργάνωσης και Εκπαίδευσης Κλάδος Υποδομών και Υποστήριξης γιατί στην ΕΛΑΣ οι αντίστοιχες υπηρεσίες των α] κέντρο εφοδιασμού και β[ επισκευαστική βάση αποτελούν αυτοτελή υπηρεσία και με το παρόν νομοσχέδιο υπάγονται σε διεύθυνση Κλάδου γιατί ο Κλάδος Ασφάλειας και ο Κλάδος Αστυνομίας και Τάξης είναι ξεχωριστοί κλάδοι και στην ΕΛΑΣ με δεκάδες χιλλιάδες περισότερο προσωπικό είναι ένας ενιαίος κλάδος Κλάδος Αστυνομίας και Τάξης διαρθρώνεται στις εξής Διευθύνσεις: γιατί το Κέντρο Παρακολούθησης Αλιευτικών Δραστηριοτήτων ενώ είναι τεχνική επιχειρησιακή εφαρμογή υπάγεται σε επιτελική διεύθυνση ενώ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάγεται ως γραφείο στο ΚΕΠΙΧ. Κλάδος Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας α] γιατί τα τηλεπικοινωνιακά συστήματα και τα VTS υπάγονται σε επιτελική διεύθυνση ενώ είναι τεχνικά-επιχειρησιακά συστήματα β] γιατί υπάρχει Δ/νση Έρευνας Διάσωσης ως επιτελική Δ/νση ενώ αποτελεί αυτοτελές κέντρο επιχειρήσεων έρευνας διάσωσης Επί των επιμέρους διευθύνσεων κατά τη γνώμη μου η Δ/νση οργάνωσης νομοθεσίας είναι η πιό σημαντική διεύθυνση από την οποία εξαρτώνται τα πάντα και στην οποία κατά την άποψή μου δεν δόθηκε η απαραίτητη σημασία στο παρελθόν σε παγκόσμιο επίπεδο όπου πετυχαίνει αυτή η διεύθυνση πετυχαίνουν τα πάντα όποιος γνωρίζει από στρατιωτικό και αστυνομικό μάνατζμεντ κατάλαβε Σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ 3 εδ [η] η εκπαίδευση σχεδιάζεται από το Συμβούλιο Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων η εκπαίδευση δεν είναι καθημερινότητα και σχεδιάζεται ΜΙΑ φορα ψηφίζεται ο κανονισμός εκπαίδευσης δημοσιεύεται σε ΦΕΚ και εκτελείται από τις σχολές από τη στιγμή που η αρμοδιότητα αυτή ανατίθεται σε ανώτατο συβούλιο θεωρώ ότι δεν κρίνεται αναγκαία η ύπαρξη Δ/νσης Εκπαίδευσης και ορθώς ενσωματώνεται σε Δ/νση Οργάνωσης Νομοθεσίας Σε ότι αφορά την δια βίου μετεκπαίδευση όλα είναι θέμα του τμήματος επιτελικού σχεδιασμού Στο σημείο αυτό σας παραπέμπω στο βιβλίο ευρετήριο ''θεματολόγιο αρχείου'' της ΕΛΑΣ Για κάθε ειδικό θέμα υφίσταται σε ισχύ : μόνο ένας φάκελος αρχείου μόνο μία κανονιστική διαταγή μόνο μία ερμηνευτική εγκύκλιος μόνο ένα δελτίο ελέγχου όλο το μυστικό είναι στην οργάνωση του θεματολογίου Με τον τρόπο αυτό αυτοεκπαιδεύεσαι δια βίου, εφόσον βέβαια το σύστημα των ΕΑΝ εφαρμοστεί σε ΟΛΑ τα αντικείμενα του Σώματος, είτε διοικητικά, είτε υποστηρηκτικά, είτε επιχειρησιακά, εφόσον καθιερωθεί στρατηγικό, επιχειρησιακό και τακτικό δόγμα και εφόσον βέβαια εφαρμοστεί και σύστημα υπηρεσιακών δημοσιεύσεων με διαρκή κωδικοποίηση βλέπετε σχετικά και στρατιωτικό κανονισμό ΣΚ-40-5 http://www.army.gr/files/File/STRATIOTIKOI_KANONISMOI/sk40-5.pdf] Ειδικότερα επί της Δ/νσης Οργάνωσης Νομοθεσίας κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να οργανωθεί ώστε να ακολουθεί τον ακόλουθο κύκλο εργασιών ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΩΝ Κ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ think tank = έρευνα μελέτη ανάλυση στοιχείων ---> έκδοση πορισμάτων ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ με βάση τα πορίσματα σχεδιάζουμε ---> ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ με βάση τα τελικά σχέδια καθορίζουμε τις διαδικασίες ---> ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ όλα τα παραπάνω γίνονται με νομική υποστήριξη με βάση όλα τα παραπάνω αποτελέσματα οργανώνουμε και εκπαιδεύουμε σε σύγχρονη και πραγματική βάση ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ''Η παραγωγικότητα δεν είναι ευθύνη του εργαζόμενου αλλά του μάνατζερ.'' Peter Drucker,1909–2005,Αυστριακός γκουρού του Management