• Σχόλιο του χρήστη 'Ν.Γ.ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ' | 13 Δεκεμβρίου 2010, 23:22

    Θα συμφωνήσω με την άποψη για δημιουργία Νομικής Υπηρεσίας και Υπηρεσίας Επιτελικών Μελετών και Επιτελικού Σχεδιασμού, ανεξαρτήτως επιπέδου (Διεύθυνσης-Διοίκησης ή Τμήματος), καθώς αυτό λείπει πολύ από την υφιστάμενη Οργάνωση του Σώματος, με αποτέλεσμα την αδυναμία συντονισμού, παροχής τεχνογνωσίας στις υποδεέστερες Αρχές, ομοιομορφίας ενεργειών και την έλλειψη προτύπων σε πολλά επίπεδα. Απουσιάζει δηλαδή ένα είδος "Think tank" από την εν γένει διάρθρωση. Αναφορικά με την γενικότερη διαίρεση του νέου Σώματος, εκτιμώ ότι σε ένα επιχειρησιακό Σώμα, όπως προορίζεται το ΛΣ-ΕΛΑΚ, απουσιάζουν οι Διοικήσεις (Επιχειρησιακές Δομές/Υπηρεσίες) ενώ δημιουργούνται πολλές Διευθύνσεις (επιτελικές Υπηρεσίες). ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ Άποψη μου, την οποία ανέκαθεν διατυπώνω, είναι ότι ο πρωτογενής φορέας επιθεώρησης για πιστοποίηση (έκδοσης πιστοποιητικού) των πλοίων πρέπει να διαφέρει από τον δευτερογενή, εκείνον δηλαδή που θα ελέγχει επιπρόσθετα/εκτάκτως τα πλοία και τα πληρώματα. Στις περιπτώσεις όπου το πλοίο παρακολουθείται & από πλευράς κυβερνητικής πιστοποίησης από Α.Ο, οι έλεγχοι σήμερα είναι πιο ορθολογικοί αφού εμπίπτουν στο προαναφερόμενο πνεύμα & πρακτική. Ουσιαστικά, με την προτεινόμενη διάρθρωση αυτή δεν διαφέρει ουσιαστικά από τον τρόπο λειτουργίας του ΚΕΕΠ σήμερα, ο οποίος λειτουργεί κυρίως ως πρωτογενής φορέας επιθεώρησης/ πιστοποίησης. Κρίνεται επιβεβλημένη η σύσταση φορέα Επιθεωρήσεων / ελέγχου των πλοίων, από σώμα άμεμπτων Αξιωματούχων (Ένστολων και μη), οι οποίοι θα έλεγχαν,ιδιαίτερα τα Ε/Γ πλοία σχεδόν με την χορήγηση πιστοποιητικών αξιοπλοΐας από τους εξουσιοδοτημένους φορείς ή Οργανισμούς.