• προτείνεται η αντικατάσταση της παραγράφου 2 ως εξής: 2. Στους εργοδότες που απασχολούν στην επιχείρησή τους εθελοντές πυροσβέστες που υπηρετούν σε Εθελοντική Πυροσβεστική Υπηρεσία, παρέχεται έκπτωση 10% επί των μηνιαίων ασφαλιστικών εισφορών που καταβάλουν για τους εθελοντές πυροσβέστες-εργαζόμενους για όσο διάστημα αυτοί έχουν την ιδιότητα. Η παράγραφος 2 όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου επί της ουσίας δεν προσφέρει κανένα κίνητρο στον εργοδότη. Η ασφαλιστή εισφορά ανά ημέρα για έναν μέσο εργαζόμενο ανέρχεται περίπου στα 30€. Από τα οποία περίπου το 20% καταβάλλεται από τον εργαζόμενο μέσω κρατήσεων και το 80% από τον εργοδότη. Εάν δηλαδή ένας εθελοντής τύχει να συμμετάσχει για 1 ημέρα σε ένα συμβάν που η περιοχή του κηρύχτηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (στατιστικά μια φορά στα πέντε χρόνια) τότε ο εργοδότης θα πληρώσει 40€ το μεροκάματο (σύμφωνα με την παρ.1) + άλλα 30€ για το ένσημο (σύνολο 70€). Ενώ αν εφαρμοστεί η παράγραφος 2 τότε ο εργοδότης θα πληρώσει συνολικά περίπου 50€. Δηλαδή θα έχει όφελος 30€!!!!!. Επιπλέον, οι εθελοντές πυροσβέστες που υπηρετούν σε Εθελοντικές Πυροσβεστικές Υπηρεσίες δεν επεμβαίνουν μόνο όταν η περιοχή έχει κηρυχτεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης άλλα σε κάθε περίπτωση που καλούνται. Στατιστικά ο κάθε εθελοντής εθελοντικού κλιμακίου συμμετέχει σε συμβάν περίπου 8 φορές τον χρόνο. Ο εργοδότης σύμφωνα με την παρ. 1 είναι υποχρεωμένος να τον αφήσει να συμμετάσχει (δλδ 8 Χ 40€ = 320€) αλλά επειδή η περιοχή δεν θα έχει κηρυχτεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τότε δεν θα εμπίπτει στην 2η παράγραφο, οπότε και δεν έχει κάποιο αντισταθμηστικό όφελος.