• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΖ' | 8 Αυγούστου 2011, 14:50

    Συμφωνώ απόλυτα με τη κατασκευή φράχτη ή/και άλλων εμποδίων και μέσων επιτήρησης των συνόρων (χερσαίων και θαλάσσιων). Μπορεί να είναι αργά, όπως πολλοί ισχυρίζονται, αλλά απ' την άλλη "ποτέ δεν είναι αργά". Μπορεί τα 10,3 χλμ να είναι ένα μικρό τμήμα, αλλά είναι τμήμα με ιδιαίτερα μεγάλη εισροή λαθρομεταναστών. Ας ξεκινήσουμε τουλάχιστον από αυτό το τμήμα και συνεχίζουμε αργότερα με τα υπόλοιπα. Δεν θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον θα περιοριστεί σε εκείνο το σημείο, με αποτέλεσμα να μπορούν να επικεντρωθούν οι έλεγχοι και οι περιπολίες περισσότερο στα υπόλοιπα. Ας ξεκινήσουμε περιορίζοντας τον αριθμό αυτών που έρχονται και βλέπουμε παράλληλα τι θα κάνουμε με τα εκατομμύρια που ήδη υπάρχουν. Ένα μέτριο σχέδιο σήμερα, είναι προτιμότερο από ένα καλό σχέδιο αργότερα (ποιος ξέρει πότε). Ακόμη και τις 16 ημέρες που εμείς "διαβουλευόμαστε δημοσίως" για την ανάγκη κατασκευής ή όχι του τεχνητού εμποδίου, αρκετές εκατοντάδες λαθρομεταναστών θα έχουν περάσει από το σημείο που θα κατασκευαστεί. Ασφαλώς και θα πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο και πολύπλευρο σχέδιο αποτροπής εισόδου λαθρομεταναστών στην Ελλάδα με συνεργασία των "φίλων" και γειτονικών χωρών, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές. Πιστεύει κανείς ότι η Τουρκία θα πάψει να διευκολύνει την είσοδο (μουσουλμάνων) λαθρομεταναστών στην Ελλάδα και θα τους κρατάει εφεξής στην τουρκική επικράτεια ? Πράγματι κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να πάρουμε την άδεια τής Τουρκίας για μία κατασκευή εντός Ελληνικής επικράτειας. Μήπως τώρα πρέπει να παίρνουμε άδεια και για αμυντικά έργα στην περιοχή τού Έβρου ή για την προμήθεια αμυντικών οπλικών συστημάτων ? Καλή η προσέγγιση φιλίας, αλλά όχι στην εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Πιστεύει κανείς ρεαλιστικά ότι εάν στείλουμε μερικά εκατομμύρια ευρώ στο Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, το Ιράκ κλπ θα ανέβει το επίπεδο ζωής των κατοίκων και θα σταματήσουν να έρχονται στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ? Αναρωτήθηκε αλήθεια κανείς ότι με τα 4-5.000 ευρώ που πληρώνει ο κάθε λαθροματανάστης στους διακινητές για να περάσει τα σύνορα και να φθάσει π.χ. μέχρι την Αθήνα, θα μπορούσε να ζήσει άνετα στη χώρα του για αρκετά χρόνια ? Δυστυχώς ζούμε σε μία παγκόσμια ζούγκλα και θα πρέπει να προσαρμοστούμε στο περιβάλλον που ζούμε και το οποίο συνεχώς αλλάζει, αλλιώς θα εκκλείψουμε, όπως εξέλειψαν όλα τα είδη που δεν προσαρμόστηκαν σε ένα περιβάλλον που άλλαξε, διατηρώντας φυσικά στο μέτρο τού δυνατού τα ανθρωπιστικά μας ιδεώδη και αρχές. Θα πρέπει ως χώρα να εφαρμόσουμε τη φράση ενός παλιού Αμερικανού προέδρου: "Speak softly and carry a long stick", ("Μίλα ήρεμα και κράτα ένα μακρύ ραβδί") στις σχέσεις μας και με τις γειτονικές χώρες, αλλά και με τους λαθρομετανάστες οι οποίοι αποτελούν βραδυφλεγή βόμβα και είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα σκάσει στα χέρια μας. Μερικές τεχνικές παρατηρήσεις ως Μηχανολόγος Μηχανικός. Φράχτης ανάσχεσης εισόδου χωρίς αντίθετη στέψη (κλίση άνω τμήματος προς τα έξω) ? Ύψος 2,5 - 3 μέτρα ? Απόσταση μεταξύ τους 1,2 μ. ? Σκέφτηκε κανείς ότι με μία τρίμετρη σκάλα και ένα οριζόντιο τμήμα 1,5 μ. έχεις περάσει άνετα από πάνω ? Τα ανωτέρω υλικά θα τα έχουν οι λαθροδιακινητές εκεί δίπλα έτοιμα προς χρήση από κάθε ενδιαφερόμενο. Λήφθηκε υπ' όψιν η εμπειρία από ανθρώπους και εταιρίες ειδικευμένες σε αυτόν τον τομέα ή η εμπειρία από αντίστιχες άλλες κατασκευές στο εξωτερικό ή στην Ελλάδα ? (πχ νέο κτίριο Τράπεζας της Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη). Κατά την ταπεινή μου άποψη το έργο πάσχει τεχνικά και φοβάμαι ότι εάν και πολυδιαφημισμένο (και αμφιλεγόμενο) δεν θα επιτελέσει το σκοπό για τον οποίον κατασκευάστηκε.