• Σχόλιο του χρήστη 'Manos K' | 10 Αυγούστου 2011, 00:41

    Δεν θέλω να φανώ απαξιωτικός, αλλά δυστυχώς η πρόταση για το συγκεκριμένο έργο στερείται παντελώς σοβαρότητας… Στα αυτιά μου, αυτό το έργο ακούγεται, για ακόμη μια φορά, ως «η χαρά του εργολάβου». Τώρα που η είσπραξη των (παράλογα υψηλών) διοδίων στις εθνικές οδούς δυσκολεύει καθημερινά, τώρα που φτιάξαμε τεράστια στάδια για τρεις Ολυμπιάδες (όταν άλλοι έφτιαναν μικρά, οικονομικά και προσωρινά), ε τώρα ήρθε η ώρα να περιφράξουμε τη χώρα!!! Γιατί δε πιστεύω να θεωρεί κανείς στα σοβαρά ως λύση τη κατασκευή ενός φράκτη – ακόμη και σε ολόκληρο το μήκος της συνοριακής γραμμής με τη Τουρκία - για την αποτροπή των λαθρομεταναστών. Ακόμα, το συγκεκριμένο έργο δεν θα έχει (ούτε τώρα, ούτε στο μέλλον) και καμία τουριστική αξία, καθώς όποιος θέλει να δει αντίστοιχα μεγαλεπήβολα και πολυέξοδα «φιάσκα», θα προτιμήσει να πάει να δει το πρωτότυπο, την γνωστή τεράστια «γραμμή» του αείμνηστου Γάλλου Υπουργού Πολέμου, «Μαζινό»… Εκείνη που οι Γερμανοί στον 2ο Π.Π. απλά τη περάσανε …από δίπλα! Αλλά ακόμα και εάν διαγράψουμε τη γνώση από την ιστορία, ξεχάσουμε την δύσκολη οικονομική συγκυρία και το μερίδιο ευθύνης που φέρουν για την κατάσταση αυτή οι «μεγαλοεργολάβοι» και πάλι θα βρούμε πολλούς λόγους για τους οποίους είναι εντελώς άχρηστο ένα τέτοιο έργο, όσο και για τη τεράστια προχειρότητα που χαρακτηρίζει τη πρόταση αυτή. Να πχ. ένας λόγος που δεν πλέον χρειάζεται να γίνει: Με τη κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην αγορά εργασίας στη χώρα, οι οικονομικοί μετανάστες φεύγουν πια μόνοι τους. Οπότε ένας τέτοιος φράκτης σήμερα δεν θα τους έκλεινε πλέον έξω, αλλά μέσα! Απόδειξη: Με τα πρώτα στοιχεία της πρόσφατης απογραφής, μισό εκατομμύριο λιγότεροι είναι οι πολίτες που κατοικούν στην χώρα, σε σχέση με τον υπολογισμό που είχε κάνει η Ελληνική Στατιστική Αρχή το 2009 ενώ λιγότεροι κατά 200.000 είμαστε και σε σχέση με την προηγούμενη απογραφή του 2001… Να πχ. και ένας λόγος που η μελέτη είναι «του ποδαριού»: Διαβάζοντας προσεκτικά την τεχνική περιγραφή της κατασκευής, υπολογίζω ότι κάποιος χρειάζεται το πολύ 10 λεπτά για να περάσει από τον φράκτη. Εάν μάλιστα δεν είναι εντελώς μόνος του (όπως υποθέτω θα ισχύει στην πλειονότητα των περιπτώσεων), ο χρόνος λογικά θα είναι ακόμη λιγότερος. Γιατί πόσο χρόνο χρειάζεται κάποιος για να σκάψει έναν λάκκο (τύπου τούνελ) μήκους 1,5 μ. και βάθους 0,4 μ. (αφαίρεση περίπου 0,5 κυβικού μέτρου χώματος δηλαδή…) για να συρθεί κάτω από τη σκυροδέτηση;;; Τελικά είμαι υπερβολικός όταν λέω ότι το έργο στερείται σοβαρότητας ή μήπως όχι;