Αρχική Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοίαΆρθρο 07: Γενική απαγόρευσηΣχόλιο του χρήστη ΔΟΓΙΒΑΝΗς ΓΕΩΡΓΙΟς | 22 Δεκεμβρίου 2011, 18:12
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα οπλα σε καμμια περιπτωση δεν πρεπει να σχετιζονται με το πλοιο διοτι στην περιπτωση αυτη το συνολο του πληρωματος θα θεωρειται εμπλεκομενο και στην περιπτωση καταληψης του πλοιου οι κανονες και το εθιμοτυπικο που ισχυει στο ισλαμικο δικαιο για αυτες τις περιπτωσεις ειναι η ΕΚΤΕΛΕΣΗ. Το πληρωμα δεν πρεπει να εχει οποια τυπικη ή ουσιαστικη σχεση με τον οπλισμο γεγονος που του εξασφαλιζει την ΖΩΗ του σε περιπτωση απωλειας του πλοιου. Η αποστολη ειναι η διαφυλαξη πληρωματος και πλοιου και οχι η μεταφορα και αποδοση ευθυνων νομικου χαρακτηρα. Το safe room or citadel ουσιαστικα εξασφαλιζει το πληρωμα και απο αυτην την παραμετρο της ενοπλης εμπλοκης. Ο Ισλαμικος νομος ειναι σαφεστατος σε περιπτωσεις αιχμαλωσιας οπλοφορων και μη οπλοφορων. Μαλιστα υπαρχει η περιπτωση να ερμηνευθει ο ισλαμικος νομος και μονο κατα του πλοιαρχου αφου ολοι οι υπολοιποι θεωρουνται υπηρετες αυτου και τυγχανουν ασυλιας με βαση το ισλαμικο δικαιο. Καμμια σχεση λοιπον πολιαρχος-πληρωμα, με οπλα. Η σχετικη fatwa που κοινοποιηθηκε πριν ενα χρονο μαλιστα σε δημοσια παρουσια στο Λονδινο διευκρινιζει και τοποθετειται ακριβως στην μεταχειριση οπλισμενων και μη ατομων καθως και οριζει ποιος ειναι ΑΦΕΝΤΗς και ποιος ΥΠΗΡΕΤΗς. η ΑΝΤΙΠΕΙΡΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΩΝ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ. Επαναλαμβανω οτι πειρατεια δεν ειναι μονο η σομαλικη αλλα και της νιγηριας οπου εξ ισου δραστηριοποιειται η ελληνικη ναυτιλια. Παρατηρω οτι εστιαζεται η ολη συζητηση μονο στην σομαλικη πειρατεια.