• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Τ.' | 14 Φεβρουαρίου 2013, 23:36

    Κατά την άποψη μου η λειτουργία της Διεύθυνσης πλωτών μέσων μέχρι σήμερα αποτελούσε τον σύνδεσμο που ένωνε τους λιμενικούς Πυροσβεστικούς σταθμούς απευθείας με το Α.Π.Σ. Η αυτόνομη λειτουργία της μπορεί να έχριζε περεταίρω βελτίωσης, όμως προσέφερε κάτι σημαντικό, αμεσότητα στην επαφή με το αρχηγείο και ταχύτητα στην λήψη αποφάσεων. Εάν η διεύθυνση πλωτών μέσων καταργηθεί και υποβιβαστεί σε τμήμα της διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI) όπως προβλέπεται στο υπό εξέταση σχέδιο θα χαθεί αυτή η αμεσότητα και αυτό συνεπάγεται καθυστερήσεις στην λήψη και εφαρμογή των αποφάσεων. Δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι οι Λιμενικοί πυροσβεστικοί σταθμοί αποτελούν μάχιμες μονάδες και όχι υποστηρικτικά τμήματα. Λειτουργούν όλο το 24ωρο και διαθέτουν πανάκριβο εξοπλισμό που απαιτεί για τον χειρισμό του, εξειδικευμένο προσωπικό ευελιξία και ταχύτητα στην υποστήριξή τους. Τρία από τα σκάφη του στόλου είναι ηλικίας έως δύο χρόνων. Βρίσκονται ακόμη κάτω από την κάλυψη της εγγύησης από το ναυπηγείο που τα κατασκεύασε. Ως νεότευκτα παρουσιάζουν κάποια προβλήματα τεχνικής φύσης στα οποία οι ενέργειες που απαιτούνται για την αποκατάσταση τους θα πρέπει να γίνονται άμεσα χωρίς την παραμικρή χρονοτριβή. Δεν μπορεί μία έγκριση δαπάνης ή η απόφαση για την αντιμετώπιση μιας βλάβης να καθυστερεί περιφερόμενη από γραφείο σε γραφείο και από τμήμα σε τμήμα. Η σχεδιαζόμενη υποβάθμιση της διεύθυνσης πλωτών μέσων σε τμήμα θα υποβαθμίσει στο σύνολο της την λειτουργία όλων των λιμενικών πυροσβεστικών σταθμών και εν τέλει θα προκαλέσει ζημία παρά όφελος από την εξοικονόμηση που προσδοκάται. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να διατυπώσω την άποψη μου.