• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΟΪΚΟΣ Μ' | 15 Φεβρουαρίου 2013, 00:50

    Θεωρώ άστοχη την απόφαση κατάργησης της Διεύθυνσης Πλωτών Μέσων και τον υποβιβασμό της σε Τμήμα Πλωτών Μέσων το οποίο θα υπαχθεί στην Διεύθυνση Τεχνικής Υποστήριξης ΑΠΣ γιατί: καταρχήν πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι η Διεύθυνση Πλωτών Μέσων είναι μια οντότητα καθαρά μάχιμη, η οποία ενεργοποιείται σε κάθε περίπτωση που απαιτείται συνδρομή βοήθειας σε ανθρώπους η πλοία που βρίσκονται στην θάλασσα και κινδυνεύουν, σε θαλάσσιες εγκαταστάσεις (εξέδρες πετρελαίων η φυσικού αερίου) που κινδυνεύουν, σε πλοία που φορτοεκφορτώνουν επικίνδυνα φορτία παρέχοντας τα πρόσθετη ασφάλεια, σε κρουαζιερόπλοια που αποβιβάζουν η επιβιβάζουν επιβάτες παρέχοντας την σιγουριά της πρόσθετης ασφάλειας, σε σκάφη αναψυχής που βρίσκονται μέσα σε μαρίνες η στην ανοιχτή θάλασσα και κινδυνεύουν.Ελλάδα, χώρα κατεξοχήν ναυτική. Η οποία στηρίζεται στον τουρισμό και προσπαθεί απεγνωσμένα να προσελκύσει την διεθνή κρουαζιέρα. Πως όμως; Υποβιβάζοντας τον στρατηγικό τομέα της Διεύθυνσης Πλωτών Μέσων, η οποία ήδη διαθέτει έναν μικρό στόλο υπερσύγχρονων πλοιαρίων που επανδρώνονται από άρτια καταρτισμένα στελέχη τα οποία επιφορτίζονται με την ευθύνη της θαλάσσιας πυρόσβεσης και διάσωσης στους μεγαλύτερους λιμένες της χώρας, σε τμήμα μιας τερατώδους διεύθυνσης, η οποία στην ουσία δεν έχει καμιά σχέση με το συγκεκριμένο αντικείμενο της θαλάσσιας πυρόσβεσης και διάσωσης; Αντιθέτως η διεύθυνση αυτή πρέπει να διευρυνθεί και σε άλλα λιμάνια τα οποία έχουν βασικό ρόλο στην διεθνή κρουαζιέρα και όχι μόνο. Η Διεύθυνση Πλωτών Μέσων μπορεί να εξασφαλίσει και αυτά ακόμη τα έξοδά της. Αν υπάρξει απόφαση τέτοια ώστε να επιτρέπει την είσπραξη ενός μικρού τέλους μέσα από τα τιμολόγια των λιμενικών τελών (λιμανιάτικα) για πυροσβεστική προστασία, όπως εξάλλου γίνεται σε λιμένες του εξωτερικού. Η διεύθυνση πρέπει να αναβαθμιστεί και να υπαχθεί απευθείας στον υπαρχηγό επιχειρήσεων ΠΣ και στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας στο πλαίσιο εφαρμογής του εθνικού σχεδιασμού πολιτικής προστασίας της χώρας.