• Σχόλιο του χρήστη 'Σωκράτης Παπαγεωργίου' | 15 Φεβρουαρίου 2013, 02:05

    Η συνεργασία με εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Σχολές καλό θα είναι να ξεκινάει ακόμη και από το στάδιο του Δόκιμου Πυροσβέστη. Ζούμε στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας, της ελεύθερης πρόσβασης σε κάθε μορφή γνώσης και του εκσυγχρονισμού και της ταχύτητας. Προτείνω να γραφτεί το στοιχείο β) της παραγράφου 2 του Άρθρου 22 ως εξής: "β) Να υλοποιεί μέρος τους ακαδημαϊκού προγράμματος σπουδών που αφορά στην εκπαίδευση των Δοκίμων Πυροσβεστών και Δοκίμων Ανθυποπυραγών σε Σχολές ή Τμήματα Α.Ε.Ι. ή Α.Σ.Ε.Ι. της Αθήνας και άλλων πόλεων όπου λειτουργούν παραρτήματα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για τις περιπτώσεις εκείνες που απαιτείται η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε συγκεκριμένα μαθήματα, επιστημονικές περιοχές και ειδικότητες κυρίως σε αντικείμενα των τεχνικών, οικονομικών και νομικών επιστημών.", έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα - ευελιξία στους εκάστοτε Διοικητές Παραρτημάτων της Πυρ. Ακαδημίας, να εκμεταλλεύονται και να αξιοποιούν συνεργασίες με Σχολές και Πανεπιστήμια της πόλης όπου λειτουργεί Παράρτημα.