• Σχόλιο του χρήστη 'Σωκράτης Παπαγεωργίου' | 15 Φεβρουαρίου 2013, 02:28

    Μετά το στοιχείο γ) της παραγράφου 2 του Άρθρου 22, να προστεθεί ως στοιχείο δ) το εξής: "δ) Να σχεδιάζει και να υλοποιεί σε συνεργασία με Πυροσβεστικές Ακαδημίες της αλλοδαπής, προγράμματα εκπαίδευσης και πιστοποίησης εκπαιδευτών Αξιωματικών στην Πυρόσβεση – Διάσωση" και να αναγραμματιστούν τα υπόλοιπα. Σε καμία χώρα δεν αφήνεται στην τύχη η εκπαίδευση των επαγγελματιών πυροσβεστών και δεν αναλαμβάνουν την ημερήσια εκπαίδευση των Υπαλλήλων οι Αξιωματικοί Υπηρεσίας, επειδή είναι "Αξιωματικοί Υπηρεσίας"! Έλεος... Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία εκπαίδευσης εκπαιδευτών. Η εκπαίδευση είναι έργο που απαιτεί πέρα από γνώσεις κι εμπειρίες (σχολή εκπαιδευτών), ικανότητα μετάδοσης, μεθοδικότητα, ταλέντο, ενδιαφέρον, αγάπη και προπαντός...μεράκι.