• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΗΣ' | 15 Φεβρουαρίου 2013, 23:35

    1 ) Οι Εθελοντικές Οργανώσεις και εθελοντές κατά την άσκηση του έργου τους, θα δρουν πάντα σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις του Κράτους και καμία παρέκκλιση δεν θα επιτρέπεται. Αυτό πρέπει να γίνει διότι με την κάλυψη της ιδιότητας του εθελοντή ή της συμμετοχής σε εθελοντική οργάνωση διαπράττονται πολλές παρανομίες, όπως: α) η τοποθέτηση φάρων , σειρήνων & διακριτικών στα ιδιωτικά τους οχήματα, β) η κατοχή και χρήση ασύρματων πομποδεκτών φορητών ,σταθερών η επί των οχημάτων τους ακόμα και την τοποθέτηση ραδιοαναμεταδοτών χωρίς άδεια. Ειδικά στο θέμα των ασύρματων , σχεδόν κάθε εθελοντής σε όποια εθελοντική ομάδα κι αν είναι μέλος έχει των φορητό ασύρματο του αφού είναι ελεύθερη η αγοροπωλησία τους με την δυνατότητα εκπομπής και λήψης σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων VHF-UHF που εκπέμπουν όλα τα ειδικά ραδιοδίκτια ( ΕΛ.ΑΣ. Ε.Κ.Α.Β. Π.Υ. Λ.Σ. κ.α) . Κάποιες εθελοντικές ομάδες εκδίδουν ταυτότητες όλων των μελών τους με την ένδειξη : ο κάτοχος δικαιούται να φέρει ασύρματο πομποδέκτη VHF-UHF παραβιάζοντας ακόμα και τους όρους της άδειας ειδικού ραδιοδίκτιου που μπορεί να κατέχουν (κλειδωμένες συχνότητες στους Π/Δ χωρίς δυνατότητα μεταγωγής τους σε άλλες , συγκεκριμένος αριθμός Π/Δ που με το πλήθος τους βγαίνει και το χρηματικό κόστος της άδειας ,με καταγραφή των αριθμών κατασκευής του κάθε Π/Δ κ.α.) 2) Στο άρθρο 14Β παρ.3 ή ένταξη μιας οργάνωσης γίνεται σε μία ή περισσότερες κατηγορίες δράσεων. Σωστό. Όμως η κατηγοριοποίηση θα πρέπει να γίνει ιεραρχικά. Είναι σίγουρο ότι αν σε μία περιοχή έχουν εκδηλώσει πρόθεση ένταξης σε μία κατηγορία δύο ή τρείς ομάδες αυτό στην πράξη θα δημιουργήσει προβλήματα λόγω επικάλυψης αντικειμένου, αλλά και πιθανούς ανταγωνισμού.Για τον λόγο αυτό προτείνω να γίνεται ιεραρχικά ή επιλογή της κατηγορίας από κάθε εθελοντική ομάδα και η πρώτη της επιλογή, να αφορά την κύρια δράση που θα αποτελεί και το βασικό κριτήριο της κλήσης της για συνδρομή. π.χ. αν παραστεί ανάγκη τηλεπικοινωνιακής συνδρομής σε μία περιοχή να κληθεί η ομάδα που έχει επιλέξει σαν κύρια δράση τις τηλεπικοινωνίες. 3) Στο άρθρο 14 Γ στην περίπτωση τηλεπικοινωνιών αρκεί ως πιστοποίηση της εκπαίδευσης η άδεια ραδιοερασιτέχνη που εκδίδεται κατόπιν εξετάσεων από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας , Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σύμφωνα με τα οριζόμενα . Συμφωνώ γιατί ο ραδιοερασιτέχνης δεν είναι μόνο καλός χειριστής – διαβιβαστής μιας ασυρματικής συσκευής που γνωρίζει πολύ καλά αφού εξετάζετε για αυτό σύμφωνα με το ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΦΕΚ Β. 1969.02-11-2011 παράρτημα 2 ΚΕΦ. Β παρ.4 «ΔΙΕΘΝΗ ΣΗΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ »αλλά και αυτός που θα καταφέρει να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ή βλάβη προκύψει στο δίκτυο κατά την εκτέλεση των τηλεπικοινωνιακών καθηκόντων ως εθελοντής των τηλεπικοινωνιών λόγω τεχνικών γνώσεων που κατέχει . 4) Είναι καιρός να γίνει εκκαθάριση και ανανέωση του υπάρχοντος μητρώου των εθελοντικών οργανώσεων, να καταγραφεί ο εξοπλισμός που ήδη κατέχουν, να αποχρεωθεί ο κατεστραμμένος, να επαναξιολογηθεί σύμφωνα με τα νέα δεδομένα της κατηγοριοποίησης και αν χρειασθεί να επιστραφεί και να δοθεί σε άλλη οργάνωση. Η ανανέωση του μητρώου προτείνω να γίνεται ανά δύο έτη. 5) Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας να υποχρεωθούν να πραγματοποιούν συναντήσεις από κοινού κατ΄ έτος, με τις ενταγμένες εθελοντικές ομάδες αρμοδιότητάς τους, με σκοπό την κατανομή των αρμοδιοτήτων & την καταγραφή των υπαρχόντων προβλημάτων , για καλύτερο συντονισμό σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού.