• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ' | 16 Φεβρουαρίου 2013, 11:33

    ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ Χαλκοκονδύλη 37 4ος όροφος Τ.Κ. 104 32 Αθήνα Τηλ: 210 5236 302, 210 5249 914, 210 5249 913 Φαξ: 210 5222 760 email:eaya@otenet.gr Web page:www.easya.gr Αθήνα,16-2-2013 Αρ. Πρωτ.: 014 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η επικείμενη τροποποίηση του άρθρου 18 παρ.1 του Ν.3938/2011 (ΦΕΚ 61 Α΄) που αφορά τη λειτουργία των αστυνομικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, είμαστε βέβαιοι ότι επαναφέρει το απολύτως λογικό, το απολύτως λειτουργικό και ενωτικό στις αστυνομικές συνδικαλιστικές οργανώσεις. Κατά πρώτον ο Ν. 3938/2011 είχε τη λογική του διαίρει και βασίλευε, δηλαδή να διαιρεί υφιστάμενες συνδικαλιστικές οργανώσεις (σπάσιμο) σε πολλά κομμάτια. Ως προς την αιτίαση του Ν.3938/2011 ότι δήθεν προωθεί δια του κατακερματισμού των πρωτοβάθμιων αστυνομικών οργανώσεων την μεγαλύτερη εκπροσώπηση, παρατηρείται το φαινόμενο ότι δεν είναι δυνατόν σ’ ένα κράτος να προωθούνται διατάξεις μαζικότητας άρα και νέας δυναμικής των λαϊκών μαζών και των εργαζομένων και το συνδικαλιστικό κίνημα ν’ ακολουθεί αντίθετη πορεία κατάτμησης και διαίρεσης. Ο συγκεκριμένος Νόμος καιροσκοπικά εξυπηρέτησε και δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο για να διαιρεθεί η Ε.ΑΣ.Υ.Α. ήταν απολύτως φωτογραφικός και αντισυνταγματικός, δηλαδή η ισχύς ορισμένων εν τη διαιρέσει των άλλων. Σε απλά ελληνικά εξυπηρέτηση ατομικών μικροσυμφερόντων, μια λογική παρωχημένη και πεταμένη στα αζήτητα σήμερα. Κατά δεύτερο λόγο αποδείχθηκε από την εκλογική διαδικασία που επακολούθησε τα έτη 2011 και 2012 ότι σε σύνολο 54 πρωτοβαθμίων που διεξήγαγαν αρχαιρεσίες μόνο 4 οδηγήθηκαν σε εκλογές με παραταξιακό ψηφοδέλτιο ενώ οι υπόλοιπες 50 «ακύρωσαν» εν τοις πράγμασιν και συνέχισαν να εφαρμόζουν το ενιαίο ψηφοδέλτιο. Η αστυνομική κοινή γνώμη «επέβαλλε» αυτή την εξέλιξη γιατί οι εργαζόμενοι αστυνομικοί γνωρίζουν πολύ καλά ότι στο ενιαίο – ενωτικό ψηφοδέλτιο εκλέγονται οι καλύτεροι, χωρία αποκλεισμούς κάθε είδους. Το παραταξιακό ψηφοδέλτιο, πέραν του ότι, διαιρεί και «ευνοεί» την προσκόλληση στα συγγενή κόμματα είναι ελεγχόμενο για τη συνταγματικότητα αφού οι αστυνομικοί είναι εργαζόμενοι ειδικής κυριαρχικής σχέσης με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν όμως υποθετικά, αυτό είναι επιτρεπτό συνταγματικά τότε πώς δικαιολογούνται νέες προσθήκες στο πειθαρχικό μας δίκαιο όπου «η εκδήλωση υπέρ κάποιου κοινοβουλευτικού πολιτικού κόμματος» μπορεί να «αναβιβασθεί» και να τιμωρηθεί από το άρθρο 10 του Π.Δ. 120/08, δηλαδή με απόταξη; Φαίνεται δηλαδή καθαρά ότι οι διατάξεις του Ν.3938/11 κινήθηκαν ουτοπικά-ανεδαφικά και με καμία λογική συνάρθρωση με καίριες άλλες διατάξεις. Ο θόρυβος δε περί «προοδευτικών διατάξεών του αυτοαναιρείται λόγω των παραπάνω από μόνη της και βεβαίως οι εργαζόμενοι αστυνομικοί τον περιθωριοποίησαν με την έναρξη ισχύος του. Έτσι προκύπτει αβίαστα ότι οι επιχειρούμενες αλλαγές με το άρθρο 58 του υπό διαβούλευση και ψήφιση Νόμου δεν κάνουν τίποτε άλλο, παρά επαναφέρουν το λογικό που πρέπει να διέπει κάθε νόμο και βεβαίως το πρέπον για τη σύγχρονη λειτουργία των συνδικαλιστικών οργανώσεων στο αστυνομικό προσωπικό. Τέλος πρέπει να επισημειωθεί και το αυτονόητο: ότι οι μαζικές συνδικαλιστικές οργανώσεις ευνοούν την άμιλλα, την καλύτερη αυτοοργάνωση και την παραγωγή αιτιολογημένων απόψεων για την ανέλιξη όχι μόνον των εργαζομένων που εκπροσωπούν αλλά και όλης της συντεταγμένης πολιτείας και κοινωνίας. Για το Δ.Σ. -Ο- Πρόεδρος ΓΕΡΑΚΑΡΑΚΟΣ Γρηγόρης -O- Γεν. Γραμματέας ΚΡΙΚΕΤΟΣ Σπήλιος