• Σχόλιο του χρήστη 'Καρανικολός Γεώργιος' | 8 Μαΐου 2019, 09:57

    Άρθρο 72 – Υπηρεσιακή άδεια οδηγού-χειριστή πυροσβεστικών οχημάτων-μηχανημάτων. Ένα μεγάλο θέμα που έχει προκύψει είναι ότι για πυροσβεστικά οχήματα των Δήμων ιδίου τύπου και ίδιας κατασκευής οι κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών ανά την Ελλάδα εκδίδουν πινακίδες κυκλοφορίας ΚΗΥ ή ΚΗΗ ή ΚΗΙ που θεωρώ ότι είναι το ορθό ενώ για κάποια άλλα ιδίου τύπου με τα προηγούμενα εκδίδονται πινακίδες ΜΕ . Τα πυροσβεστικά οχήματα με πινακίδες ΚΗΥ ή ΚΗΗ ή ΚΗΙ μπορούν να οδηγήσουν μέλη των εθελοντικών ομάδων εφ όσον κατέχουν την απαραίτητη άδεια οδήγησης καθώς και μόνιμο προσωπικό των Δήμων που δεν έχουν την ειδικότητα του οδηγού. Για τα πυροσβεστικά οχήματα με πινακίδες ΜΕ η άδεια οδήγησης είναι αδύνατη από τον οποιοδήποτε εφ όσων σχεδόν κανείς και ειδικά σε Δήμους της Περιφέρειας δεν κατέχει άδεια χειριστή μηχανήματος έργου (ΜΕ)ενώ είναι αδύνατη η οδήγηση τους και από μόνιμους υπαλλήλους. Σύμφωνα με τα ανωτέρω συμβαίνουν τα έξης: α) Πυροσβεστικά οχήματα με πινακίδες ΜΕ να μένουν ανενεργά καθώς δεν υπάρχουν μέλη εθελοντικών ομάδων που να διαθέτουν άδεια οδήγησης χειριστού Μηχανημάτων έργου και β) Κυκλοφορούν παράνομα από μόνιμους υπαλλήλους ή μέλη των εθελοντικών ομάδων με ότι αυτό συνεπάγετε. Συνοψίζοντας το κράτος δίνει τη δυνατότητα οδήγησης των πυροσβεστικών οχημάτων από μέλη των εθελοντικών ομάδων ενώ ταυτόχρονα το κράτος εκδίδοντας πινακίδες ΜΕ τους το απαγορεύει.