• Σχόλιο του χρήστη 'Μπάμπης Α.' | 5 Ιανουαρίου 2020, 21:45

    Από την παρ.1 περ.Γ. Κατηγορία Πλοηγών – Κυβερνητών και Πλοηγών – Μηχανικών, στους οποίους περιλαμβάνονται κάτοχοι τίτλου σπουδών Επαγγελματικής Ναυτικής Σχολής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ή κάτοχοι πτυχίου Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τουλάχιστον τριετή θαλάσσια προϋπηρεσία σε πλοία του Εμπορικού Ναυτικού, ή και του Πολεμικού Ναυτικού με ειδικότητα Πλοιάρχου ή Μηχανικού. Ο τρόπος διατύπωσης υποδεικνύει ότι από επαγγελματικές σχολές του υπουργείου,που περιλαμβάνει και τις ιδιωτικές,η 1η περίπτωση δηλαδή,ΔΕΝ απαιτείται η θαλάσσια προϋπηρεσία,ενώ στην 2η από τις ακαδημίες εμπ ναυτικού,οι οποίες είναι ανώτερες σχολές,απαιτείται,μιας και ο συντάκτης,χρησιμοποιεί "ή" διαζευκτικό και όχι "και". Εδώ πρόκειται προφανώς για λάθος της διατύπωσης. Από την άλλη πλευρά,τα 3 χρόνια θαλάσσιας προϋπηρεσίας,για αυτούς που γνωρίζουν τα του εμπ.ναυτικού,αλλά και τα της πυρόσβεσης,δεν έχουν καμία απολύτως αξία σαν κριτήριο για την επιλογή των καταλληλότερων. Αντ'αυτού,προτείνω να ζητείται ως προσόν,να έχει ο υποψήφιος, τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία ως πυροσβέστης γεν.υπηρεσιών. Με τον τρόπο αυτό,μπαίνουν σε αυτές τις θέσεις,συνάδελφοι,που έχουν αναπτύξει πυροσβεστικές ικανότητες,γνωρίζουν το αντικείμενο της πυρόσβεσης και έχουν εμπειρία από κατάσβεση πυρκαγιών.Το πυροσβεστικό σώμα και το δημόσιο,είναι διπλά κερδισμένοι,καθώς ΔΕΝ χρειάζεται να προβαίνουν σε νέες προσλήψεις,αφού θα γίνεται με εσωτερικές μετατάξεις, και θα έχουν προσωπικό εξειδικευμένο από την πρώτη στιγμή. Υπάρχουν πολλοί ακόμη παράγοντες που συνηγορούν,υπέρ αυτού που λέω,αλλά δεν μπορούν να είναι αντικείμενο ανάπτυξης σε ένα κείμενο διαβούλευσης. Ευχαριστώ Μπάμπης Α.