• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνης' | 6 Ιανουαρίου 2020, 20:59

    Κατά την άποψη μου σαν πολίτης αυτής της χώρας, όσον αφορά το Άρθρο 101 – Διάκριση και προέλευση πυροσβεστικού προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων, 1. Γ. Κατηγορία Πλοηγών – Κυβερνητών και Πλοηγών – Μηχανικών, τα κριτήρια σωστά είναι 3 έτη θαλάσσια υπηρεσία μετά την απόκτηση του πτυχίου, αλλά μήπως να ζήταγε και κάποιο πτυχίο αγγλικών ανώτερο του Lower μιας και τα Manual των Μηχανών είναι στα Αγγλικά; Και κατά δεύτερον να ήταν αποκλειστικά η Υπηρεσία σε Πλοία του Εμπορικού Ναυτικού με ιδιότητα Κυβερνήτη – Μηχανικού (απόδειξη από το Ναυτικό Φυλλάδιο και μόνο). Άλλωστε αν υπάρχουν άτομα με λιγότερο από 3 έτη, μπορούν να καλύψουν τις θέσεις Βοηθών Μηχανικών στα λιμάνια όπου υπάρχουν Πυροσβεστικά πλοία. Αλλά όχι να μειωθούν τα προαπαιτούμενα έτη και να ορίσουμε Αξιωματικό, άνθρωπο με 1 χρόνο προϋπηρεσία . Κάποιοι έχουν πολλά περισσότερα από 3 χρόνια στο επάγγελμα του Ναυτικού. Γιατί να είναι ισάξιοι με αυτούς που έκαναν ένα εξάμηνο μπάρκο και μετά δούλευαν σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το επάγγελμα του Ναυτικού. Όσα χρόνια και να έχει στο Πυροσβεστικό Σώμα ένας Υπάλληλος, δε σημαίνει ότι μπορεί να κυβερνήσει ένα πλοίο ή να εργαστεί στο μηχανοστάσιο σαν Κυβερνήτης Πλοίου - Ά Μηχανικός. Ας κάνει την αρχή το Πυροσβεστικό Σώμα και να πάρει τους καλύτερους από εδώ και πέρα, όπως τους καλύτερους παίρνει και από τις Πανελλαδικές εξετάσεις.