• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Παπάς' | 8 Ιανουαρίου 2020, 13:41

    Με βάση τα Π.Δ. και τα άρθρα που έχουν γραφτεί από τους υπόλοιπους σχολιαστές εδώ, θα πρέπει το υπουργείο να αποσύρει τα 3 έτη θαλάσσιας προϋπηρεσίας. Ευελπιστούμε ότι το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα κατανοήσει απόλυτα τον κίνδυνο που ελλοχεύει τον κλάδο των πλοηγών, οι μέχρι πρότινος υπουργικές αποφάσεις, που απέκλειαν κάθε δυνατότητα και περιόρισαν όλα τα προγενέστερα χρόνια τον αριθμό των πλοηγών.Η ασφάλεια των λιμένων και των πλοίων της χώρας, βασίζεται στους επιχειρησιακά αξιόμαχους και οι ΠΛΟΗΓΟΙ (Κυβερνήτες & Μηχανικοί) επιβάλλεται στο σύνολό τους, να συντηρούν την επιχειρησιακή τους ικανότητα, ώστε να είναι έτοιμοι να δράσουν την οποιαδήποτε στιγμή τους ζητηθεί. Από τη στιγμή που το κράτος εκδίδει πτυχία, μέσω των αναγνωρισμένων σχολών του, οφείλει να αποκαταστήσει το προσωπικό το οποίο είναι απόφοιτο αυτών των σχολών. Αρχικά θα πρέπει να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις των Πλοηγών (Κυβερνητών & Μηχανικών), ώστε να μεταταχθούν εσωτερικά υπαλληλοι ήδη υπηρετούντες στο Πυροσβεστικό Σώμα, απόφοιτοι Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού. Οι ελλείψεις είναι αρκετές, αν λάβετε υπόψιν ότι από το 2006 οι Λιμενικοί Πυροσβεστικοί Σταθμοί και τα Πυροσβεστικά Πλοιάρια δεν έχουν κάνει προσλήψεις. Θα πρέπει να δοθούν πίσω οι οργανικές θέσεις των Πλοηγών, που άτυπα δόθηκαν στους κλάδους των Γενικών Υπηρεσιών. Μείζων θέμα είναι και η επαναλειτουργία του Λιμενικού Πυροσβεστικού Σταθμού της Καβάλας, που με βάση την Κ.Υ.Α. ΑΔΑ: Ω3ΜΙ4653ΠΩ-ΖΔΚ (Α.Π.: 3113.10-6/60387/2017) που υπογράφηκε την 22/8/2017 και έχει ισχύ για 3 έτη. Θα πρέπει μέχρι την 22/8/2020 να έχει επαναλειτουργήσει, διότι όπως γνωρίζετε και εσείς το ΤΑΙΠΕΔ από τη στιγμή που παρέχει δωρεάν εγκαταστάσεις στην Πυροσβεστική και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για το άνοιγμα του Λιμενικού Πυροσβεστικού Σταθμού, το ΤΑΙΠΕΔ από την πλευρά του μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας θα προβεί σε εκμετάλλευση του κτηρίου, ώστε να του αποφέρει και έσοδα. Αυτά δεν τα λέω εγώ, αλλά σε συναντηση των φορέων της Καβάλας συζητήθηκαν και κατέληξαν στην παραπάνω κερδοφόρα απόφαση. Του χρόνου άλλωστε συνταξιοδοτείται ένας αρκετά μεγάλος αριθμός Πλοηγών, και οδηγεί τον κλάδο προς διάλυση. Οι μετατάξεις όλων των ήδη υπηρετούντων υπαλλήλων και η αναβάθμισή τους σε αξιωματικούς (διότι δεν γίνεται ο κυβερνήτης να ειναι κατώτερος του πληρωματός του-ο καπετανιος έχει πάντοτε την εποπτεία και την ευθύνη για ότι γίνεται στο πλοίο) αποτελούν σωτήρια λύση στο μείζων πρόβλημα της υπηρεσίας. Στους υπόλοιπους κλάδους (νομικών, υγειονομικών, πληροφορικής κ.α.) δεν είναι προϋπόθεση η προϋπηρεσία. Εάν δεν δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες σε όλους για ποια ισότητα-ισονομία μιλάμε