• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 9 Ιανουαρίου 2020, 11:43

    Ούτε στο Lower ούτε στο Proficiency σου μαθαίνουν όρους ναυτικούς και ιδίως μηχανολογικους που μαθαίνεις στις ΑΕΝ και χρήζουν αναγκαίοι για την καλή λειτουργία του πλοίου. Και δεν χρειάζεται κάποιο άλλο παραπάνω χαρτί που να σε καθιστά ικανό για την δουλειά και τα καθήκοντα στα οποία είσαι ορισμένος απο το Δίπλωμα Πλοιάρχου και Μηχανικού αντίστοιχα του Υπουργείου Ναυτιλίας. Είναι αβάσιμο να ζητήται θαλάσσια προϋπηρεσία σε ήδη πιστοποιημένους πτυχιούχους την στιγμή που σε καμία άλλη ειδικότητα δεν απαιτητηται,και αντιβαίνει στον ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κάποιον με ίδια προσόντα που προηγουμενα χρονια άλλους τους τοποθετείς ΠΚ-ΠΜ απευθείας στο βαθμό του Ανθυποπυραγου και άλλους αφήνεις απλά στο βαθμό του Πυροσβέστη. Επίσης αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία στο Πυροσβεστικό Σώμα ο Κυβερνήτης και ο Μηχανικός ενός πλοίου να είναι κατώτερος και από το πλήρωμα του.Ειναι Αξιωματικός. Σαφώς οι τίτλοι επαγγελματικών σχολών (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) δεν είναι ισότιμοι με τους τίτλους των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού (τριτοβάθμια εκπαίδευση).Δυστυχώς το προφανές εδώ το αγνοεί ο συντάκτης του άρθρου 101 παράγραφος 1.