• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 10 Ιανουαρίου 2020, 14:09

    Άρθρο 122 - Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις εκθέσεις αξιολόγησης η άμεση επαφή του αρμόδιου για τη σύνταξη Αξιωματικού με τον κρινόμενο, γιατί θα πρέπει να αποφευχθεί το φαινόμενο του ότι ο αρμόδιος Αξιωματικός δεν γνωρίζει τον κρινόμενο, ούτε έχει συνεργαστεί άμεσα μαζί του κατά τη διάρκεια που βρίσκεται υπό τις Διαταγές και δεν μπορεί να διαπιστώσει την έλλειψη ή μη των ουσιαστικών προσόντων του και τον αξιολογεί κατά το δοκούν ή με το τι του μεταφέρουν άλλοι, ανάλογα με τις σχέσεις που μπορεί να έχουν μαζί του. Τα ίδια ισχύουν και για τον γνωματεύοντα. Θα πρέπει να υπάρχει αιτιολογική έκθεση που να δικαιολογεί την δυσμενή κρίση που μπορεί να τροποποιεί μια καλή βαθμολογία και όχι με μια απλή πρόταση (π.χ. "Έχω ιδία άποψη"), δίνοντας έτσι πάτημα στο συμβούλιο κρίσεων για την μη προαγωγή του Αξιωματικού στον επόμενο βαθμό. Μια δυσμενή κρίση με (Βαθμό 8) σε μία κατηγορία προσόντων της έκθεση αξιολόγησης, ακολουθεί τον Αξιωματικό για πάνω από μια 10ετία και δεν δικαιώνεται τόσο από το Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο, όσο και από τις Δικαστικές αρχές που μπορεί να προσφύγει.