• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Γ. Μπάλσης' | 10 Ιανουαρίου 2020, 19:01

    Αδικαιολόγητη, νομικά επισφαλής και αντισυνταγματική η μη πρόβλεψη αναπλήρωσης του κ. Αρχηγού στο Ανώτερο Συμβούλιο καθώς και στο Πρωτοβάθμιο Ανώτατο Συμβούλιο που κρίνει τις προσφυγές κατά του Ανώτερου Συμβουλίου. Με την υποχρεωτική συμμετοχή του κ.Αρχηγού παραβλάπτεται η αντικειμενικότητα της νέας κρίσης, διότι το ίδιο πρόσωπο πολύ πιθανώς να συμμετέχει και στην εξέταση της προσφυγής (παραβίαση της αρχής περί αμερόληπτης - δίκαιης κρίσης με άλλη σύνθεση). Αδικαιολόγητη και νομικά επισφαλής η μη πρόβλεψη εισηγητή (με ή χωρίς ψήφο) σε κανένα Συμβούλιο. Ποιος εισηγείται επί των θεμάτων? Ξεκινά η ψηφοφορία των μελών και του Προέδρου χωρίς καμία εισήγηση από κανέναν? Σύμφωνα με την παρ.12 του άρθρου 159 του ν.3528/2007 (Δημοσιουπαλληλικός Κώδικας), «Στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των Δημόσιων Υπηρεσιών και στα ΝΠΔΔ, ως εισηγητές ορίζονται οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών προσωπικού». Επίσης, στην παρ. 3α (δδ) του άρθρου 30 του ν.4319/2016 «Εισηγητής ορίζεται ο προϊστάμενος της οικείας υπηρεσίας αρμόδιος για τα θέματα προσωπικού, με αναπληρωτή αυτόν που νομίμως τον αναπληρώνει στα υπηρεσιακά του καθήκοντα» Ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης στο δευτεροβάθμιο ανώτατο συμβούλιο προτείνεται, λόγω της ετερόκλητης ιδιότητάς του, να αντικατασταθεί από έναν Αρχηγό ΠΣ ε.α. που έχει αποστρατευτεί την τελευταία 10ετία (φέρει τον βαθμό του Στρατηγού ε.α.) τα στοιχεία του οποίου με τον αναπληρωτή του να προκύπτουν ύστερα από δημόσια κλήρωση. Προτείνεται η πρόβλεψη δυνατότητας ακρόασης των προσφυγέντων ενώπιον των δευτεροβαθμίων Συμβουλίων, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης πριν τη λήψη της απόφασης.