• Σχόλιο του χρήστη 'Αλιφέρςη Ιάσων Ανθπγος Ε.Σ.Κ.Ε (B.Sc. in Statistics, M.Sc. in Disasters and Crises Management Strategies with specialization in Governance, Ph.D in Decision Making via UAS and "Copernicus")' | 12 Ιανουαρίου 2020, 08:03

    Η παρ. 2 αποτελεί πλήγμα στα θεμέλια της Δια Βιου Μάθησης εντός Πυροσβεστικού Σώματος. Είναι αντιεκπαιδευτική, δημιουργεί ανισότητες, στερεί ευκαιρίες. Ακόμα και στον τόπο σπουδών του ο Υπάλληλος διατηρεί την ικανότητα να εργάζεται, συνεπώς το επιχείρημα "να επιστρέφουν για την αντιπυρική" είναι άτοπο. Ας βάλουμε περιορισμό να μην μπορούν να τύχουν των ευνοϊκών ρυθμίσεων συνάδελφοι νέο εξερχόμενοι μέχρι να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική τους θητεία στη Αθήνα. Ας βάλουμε όριο απόδοσης το 50% δεδομένου ότι είναι και εργαζόμενοι παράλληλα. Όμως ας μην απαγορεύσουμε με αντιαναπτυξιακές προσεγγίσεις να κάνουμε βήματα μπροστά. Και η εκπαίδευση είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη. Ας δείξουμε εμπράκτως την υποστήριξή μας στον συνάδελφο που θέλει να βελτιώσει με γνώσεις τον εαυτό του και το Σώμα. Από τη μια ζητά και αξιολογεί θετικά την κατοχή τίτλων σπουδών και την συνεχή επιμόρφωση το Παράρτημα του Νομοσχεδίου κ τα συναφή άρθρα του, από την άλλη η Παρ. 2 φέρνει αντίθετα αποτελέσματα στη δυνατότητα απόκτησης των απαιτούμενων προσόντων.ΌΧΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ.