• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ Κ.' | 12 Ιανουαρίου 2020, 11:43

    Η προτεινόμενη ρύθμιση της παρ. 4 καταρχάς θέτει εν αμφιβόλω το κύρος των γνωματεύσεων της Υγειονομικής Επιτροπής του Πυροσβεστικού Σώματος, δεδομένου άλλωστε ότι δεν υφίσταται αντίστοιχη ρύθμιση για τις Υγειονομικές Επιτροπές των λοιπών Σωμάτων Ασφαλείας. Απορίας άξιο είναι άλλωστε ότι στην αιτιολογική έκθεση δεν υφίσταται ουδεμία τεκμηριωμένη προσέγγιση της διακριτικής αυτής μεταχείρισης των υπαλλήλων γραφείου του Π.Σ. οι οποίοι ασφαλώς ουδέποτε επεδίωξαν να νοσήσουν από κάποιο νόσημα το οποίο τους έθεσε στη συγκεκριμένη αναγκαστική υπηρεσιακή κατάσταση (υπηρεσία γραφείου). Προς τι λοιπόν η συγκεκριμένη διάταξη; Σε τι αποσκοπεί; Σίγουρα όχι στην "ομαλή και απρόσκοπτη μετάβαση στις νέες ρυθμίσεις" που γενικόλογα και ατεκμηρίωτα αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση. Εν ολίγοις, με την εν λόγω ρύθμιση κλονίζεται το κύρος της Υγειονομικής Επιτροπής του Π.Σ. με όποιες συνέπειες φέρει τούτο για το επιστημονικό προσωπικό που απασχολείται σε αυτή και στην υγειονομική υπηρεσία του Σώματος ευρύτερα καθώς και προκαλεί εύλογη ανασφάλεια (ηθική και ψυχολογική) στο προσωπικό που έχει τεθεί στο αναγκαστικό καθεστώς της υπηρεσίας γραφείου. Σε κάθε περίπτωση δε, η μεταφορά ευαίσθητων ιατρικών δεδομένων από μία δημόσια αρχή σε μία άλλη, εγείρει σημαντικά ζητήματα νομιμότητας ως προς την κατοχή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, για το οποίο θα έπρεπε να έχει εξασφαλιστεί εξαρχής η σύμφωνη γνώμη της Ανεξάρτητης Αρχής Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.