• Σχόλιο του χρήστη 'Σωκράτης Παπαγεωργίου' | 13 Ιανουαρίου 2020, 16:10

    Όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες, στις οποίες υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Πυροσβεστών, την καθημερινή-πρωϊνή εκπαίδευση των επαγγελματιών Πυροσβεστών βάρδιας στους Πυροσβεστικούς Σταθμούς-Υπηρεσίες, να την αναλαμβάνουν άτομα (Πυροσβέστες, ΠΠΥ, Εθελοντές) με πιστοποίηση και όχι αποκλειστικά οι Αξιωματικοί Υπηρεσίας βάρδιας, επειδή είναι Αξιωματικοί Υπηρεσίας. Η εκπαίδευση είναι έργο που απαιτεί, πέρα από γνώσεις κι εμπειρίες που αποκομίζονται σε μια Σχολή Εκπαιδευτών, ικανότητα μετάδοσης, μεθοδικότητα, ταλέντο, ενδιαφέρον, αγάπη και προπαντός μεράκι, τα οποία δεν απαραίτητο ότι διαθέτει κάθε Αξιωματικός Υπηρεσίας, ουτως ώστε να επιτυγχάνεται αποτελεσματική εκπαίδευση. Έτσι προτείνεται μετά το στοιχείο α. της παραγράφου 2 του Άρθρου 39, να προστεθεί ως στοιχείο β. η εξής πρόταση: «β. Να σχεδιάζει και να υλοποιεί σε συνεργασία με Πυροσβεστικές Ακαδημίες της αλλοδαπής, προγράμματα εκπαίδευσης και πιστοποίησης Εκπαιδευτών στην Πυρόσβεση – Διάσωση», με ανάλογο αναγραμματισμό των υπολοίπων στοιχείων της παραγράφου αυτής.