Άρθρο 151 – Κατανομή Υπηρετούσας Δύναμης

1. Η συνολική υπηρετούσα δύναμη κατανέμεται με απόφαση του Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος το Δεκέμβριο έκαστου έτους στις Υπηρεσίες αυτού με κριτήριο τις ιδιαίτερες επιχειρησιακές της ανάγκες. Με βάση την κατανομή και την υπηρετούσα δύναμη προκύπτουν τα κενά ή οι υπεράριθμοι ανά Υπηρεσία, βάσει των οποίων διενεργούνται οι τακτικές μεταθέσεις.
2. Η διαφορά που προκύπτει μεταξύ υπηρετούσας δύναμης και κατανομής, προσδιορίζεται ως «κενό» όταν έχει αρνητικό πρόσημο, ενώ ως «υπεράριθμος» όταν έχει θετικό πρόσημο.
3.Οι υπάλληλοι Ειδικών Καθηκόντων κατανέμονται και υπηρετούν μόνο σε πόλεις όπου λειτουργούν αντίστοιχες της ειδικότητάς τους Υπηρεσίες.

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 18:54 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΛΕΥΡΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    …»3.Οι υπάλληλοι Ειδικών Καθηκόντων κατανέμονται και υπηρετούν μόνο σε πόλεις όπου λειτουργούν αντίστοιχες της ειδικότητάς τους Υπηρεσίες.»

    ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ,
    ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ..

    «3.Οι υπάλληλοι Ειδικών Καθηκόντων κατανέμονται και υπηρετούν μόνο στις αντίστοιχες της ειδικότητάς τους Υπηρεσίες στις πόλεις όπου λειτουργούν.»

    Γιατι με την παραπάνω διατύπωση, οι των ειδικων κατηγοριων δεν παρουσιαζονται στις ειδικες Υπηρεσίες,αλλά σε σταθμούς Μάχιμης Υπηρεσίας ΑΘΗΝΩΝ -ΘΕΣ/ΚΗΣ κτλ

    Με εκτιμηση
    Χαράλαμπος Αλευράς
    Επιπυραγός τεχνικός

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 17:34 | Ι.Ι.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να προστεθεί:
    Στις Ε.Μ.Α.Κ. υπηρετούν το ανώτερο δύο (2) αξιωματικοί.

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 11:50 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ν.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    -Να εξεταστεί το θέμα των υπεράριθμων υπαλλήλων και να γίνεται σωστή κατανομή αυτών. Δεν γίνεται να παρατηρείται το φαινόμενο μία Υπηρεσία να είναι υπέρμετρα και ασφυκτικά υπεράριθμη και οι υπόλοιπες Υπηρεσίες ή Π.Κ. στο νομό να μην μπορούν να καλύψουν έστω και τις στοιχειώδεις υπηρεσιακές ανάγκες.

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 10:15 | ΜΟΥΡΤΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΑΛΛΗ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ .

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 09:19 | Αναστάσιος Καναβός
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Με ποιά κριτήρια θα γίνεται η κατανομή; Πρέπει να είναι διαφανής και καταγεγραμμένη η διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη την επιχειρησιακή ανάγκη που διαμορφώνεται από την επικινδυνότητα της κάθε περιοχής, των αριθμό των συμβάντων και τις Διοικητικές Υπηρεσίες που ενδεχομένως λειτουργούν στην ίδια πόλη (ΔΙΠΥΝ, ΠΕΠΥΔ, Γραφείο Συντονιστή κ.τ.λ.)

  • 13 Ιανουαρίου 2020, 01:17 | ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Υ.Π.Σ. ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η ετήσια κατανομή επιβάλλεται όταν αφορά νησιωτικό σύμπλεγμα, να γίνεται ανά νησί και όχι ανά Νομό, γιατί τα νησιά είναι αυτόνομα και έχουν ξεχωριστές ανάγκες-ιδιαιτερότητες.
    Επίσης, 30 άνθρωποι στην Π.Υ. Ερμούπολης καλούνται να καλύψουν Υπηρεσίες «φάντασμα» όπως η ΔΙΠΥΝ Κυκλάδων και η ΠΕΠΥΔ Νοτίου Αιγαίου, αφού δεν είναι επανδρωμένες Υπηρεσίες και χωρίς οργανική δύναμη.
    Όλο το βάρος πέφτει σε αυτούς και για κάθε είδους αρμοδιότητα, όπως :
    Η επάνδρωση της βάρδιας, οι περιπολίες, η συμμετοχή σε πεζοπόρο τμήμα (αφού το πεζοπόρο Νοτίου Αιγαίου με έδρα τη Ρόδο ουδέποτε συνέδραμε σε πυρκαγιές του Νομού Κυκλάδων, για ευνόητους λόγους), γραμματειακή υποστήριξη σε κάθε τομέα, ανακριτικά καθήκοντα, πυρασφάλειες, υπηρεσία τηλεφωνητή με αυξημένες αρμοδιότητες μετά και την επίσημη λειτουργία του -112- (αφού δεν έχει δημιουργηθεί ακόμη ΠΕΚΕ Νοτίου Αιγαίου)…..
    Πολύ καλό το πλάνο των Υπηρεσιών, όμως να είναι εφαρμόσιμο και να υπάρχει το αυτονόητο: επάνδρωση και ξεχωριστή σύσταση οργανικής δύναμης για κάθε μια από αυτές και ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει η κάθε πόλη-νησί.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 23:28 | Ε.Υ.Π.Σ. ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Δεν αποσαφηνίζεται αν στην κατανομή της υπηρετούσας δύναμης υπολογίζονται σαν Υπηρεσίες (Π.Υ.) τα Πυρ/κά Κλιμάκια ή αν κατανέμεται η δύναμη σε όλη τη ΔΙ.Π.Υ.Ν., π.χ. ΔΙ.Π.Υ.Ν. Κυκλάδων.
    Η ετήσια κατανομή επιβάλλεται όταν αφορά νησιωτικό σύμπλεγμα, να γίνεται ανά νησί και όχι ανά Νομό, γιατί τα νησιά είναι αυτόνομα και έχουν ξεχωριστές ανάγκες-ιδιαιτερότητες.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 19:33 | Ανδρεόπουλος Παναγιώτης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Άρθρο 151 παρ. 1 : να αντικατασταθεί το ιδιαίτερες υπηρεσιακές ανάγκες με αντικειμενικά κριτήρια, ισονομία και απόκλιση μέχρι 10% από άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες ή δομές.
    Άρθρο 151 : να προστεθεί παράγραφος 4 με περιεχόμενο «πριν την πρώτη κατανομή λόγω του συγκεκριμένου νόμου να προηγηθεί υποχρεωτικά αναδιοργάνωση όλων των υπηρεσιών και κλιμακίων του Πυροσβεστικού Σώματος.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 15:10 | ΣΚ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να προβλεφθούν οργανικές θέσεις για:
    α) Τις ΠΕΠΥΔ
    β) Τα ΠΕΚΕ
    δ) Τα πεζοπόρα τμήματα

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 14:16 |
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η κατανομή της υπηρετούσας δύναμης στο Π.Σ. θα πρέπει να γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια και όχι με απόφαση Αρχηγού. Για παράδειγμα να γίνεται βάση γεωγραφικής έκτασης, πληθυσμού και ιδιαίτερων περιβαλλοντικών περιοχών όπως Εθνικοί δρυμοί, προστατευόμενες περιοχές, Natura 2000 κλπ.

  • 31 Δεκεμβρίου 2019, 21:17 | ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Για τα ετη 2017,2018 κ 2019 οι αντιστοιχες Αποφασεις κ Αρχηγου κατενειμαν την υπηρετουσα δυναμη συνολικα ανα Νομο και οχι ανα Υπηρεσια.
    Γενναται το ερωτημα πως θα κατανεμηθει η δυναμη εφεξης. Απο τη γραμματικη διατυπωση του αρθρου προκυπτει οτι επανερχομαστε στην κατανομη ανα Υπηρεσια. Αν ισχυει αυτο τοτε πρεπει να κατανεμηθει προσωπικο και στις ΔΙΠΥΝ.