• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ' | 31 Οκτωβρίου 2022, 14:38

    Στην προτεινόμενη τροποποίηση της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 1278/1982, όπου προβλέπεται η διάρθρωση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων του ΚΕΣΥ, στην περίπτωση κε) όπου γίνεται αναφορά στην εκπροσώπηση των ληπτών υπηρεσιών υγείας, προβλέπεται η απαράδεκτη και μεθοδευμένη επιλογή εκπροσώπων από Συλλόγους Ασθενών μέσω δημόσιας κλήρωσης, όπως και σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις συγκρότησης επιτροπών (στο πλαίσιο του Υπουργείου Υγείας) προβλέπεται η συμμετοχή των ληπτών υπηρεσιών υγείας. Το γεγονός αυτό, αφήνει να εννοηθεί μια ισότιμη μεταχείριση μεταξύ των φορέων των ληπτών υπηρεσιών υγείας, ενώ αυτό αποτελεί επίφαση, δεδομένου ότι μερικοί καθοδηγούμενοι σύλλογοι (επιλογής του Υπουργείου Υγείας), κατά πλειοψηφία μέλη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος, συμμετέχουν στη δημόσια κλήρωση, με αποτέλεσμα να εκπροσωπούν τους ενδιαφερομένους μικροί σύλλογοι χωρίς εμπειρία. Εφόσον με το άρθρο 60 του ν. 4931/2022 προβλέπεται για την Πολιτεία και κατ΄ επέκταση και για το Υπουργείου Υγείας οι εν λόγω φορείς να εκπροσωπούνται από την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΣΑμεΑ) και από την Ένωση Ασθενών Ελλάδος (ΕΑΕ), απαραίτητο είναι στην περίπτωση κε) να ορισθεί ρητώς ότι « δύο (2) εκπροσώπους με τους αναπληρωτές τους των ληπτών υπηρεσιών υγείας, που ορίζονται αντίστοιχα έναν (1) από την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΣΑμεΑ) και έναν (1) από την Ένωση Ασθενών Ελλάδος (ΕΑΕ), δυνάμει του άρθρου 60 του ν. 4931/2022» Προκειμένου όμως να προκύπτει η σύνθεση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας με 29 μέλη, να προβλεφθεί στην περ. κστ) αντί για τρείς να γίνουν δύο οι επιστήμονες με εγνωσμένο επιστημονικό κύρος που ορίζει ο Υπουργός Υγείας.