• Σχόλιο του χρήστη 'παύλος νίκογλου' | 11 Μαΐου 2011, 10:28

    Με πρόσχημα την ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας και παρά το περιεχόμενο των άρθρων 1 και 2, δια του παρόντος νόμου επιχειρείται: α. να αναβαθμίσει τον ΕΟΜ κατ ουσίαν σε παντοδύναμη ανεξάρτητη αρχή,η οποία θα υπαγορεύει πολιτικές και αποφάσεις στον εκάστοτε υπουργό, σε θέματα ευαίσθητα (όπως το υποχρεωτικό ή όχι της μετά θάνατο δωρεάς, το κριτήριο θανάτου κλπ)και εκτός αυτών... θα πραγματοποιεί ακόμα και αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας ιδιωτικών επιχειρήσεων!. Αξίζει, λόγω συγκυρίας οικονομικής, να σταθούμε στην πρόβλεψη για ένα "βαρύ" πολυδάπανο οργανόγραμμα, με νέο προσωπικό, νέες προσλήψεις και οπωσδήποτε τακτοποίηση ορισμένων οι οποίοι φροντίζουν να φωτογραφίζουν τον εαυτό τους και δύο φορές σε δύο διαφορετικά άρθρα. β. να περιορίσει και να περιχαρακώσει ένα σημαντικό τμήμα του κλάδου της ιατρικής βιοτεχνολογίας στην Ελλάδα (τράπεζες βλαστικών κυττάρων)"κρατικοποιώντας" τομείς και απαγορεύοντας την είσοδο ιδιωτών, ενώ προτείνει σοβιετικής σύλληψης διοικητικά εμπόδια εισόδου στο εναπομείναν μικρό τμήμα που αφορά τα βλαστικά κύτταρα από ΟπΑ. Αλλά και εκεί φροντίζει να επιτρέπει στους δημόσιους φορείς να ασκούν οικονομική δραστηριότητα φυσικά σε συνθήκες αθέμητου ανταγωνισμού.!! Εκτιμώ λοιπόν ότι ο νόμος στην παρούσα μορφή του λειτουργεί ως δούρειος ίππος για να τακτοποιηθούν εκκρεμότητες και ατζέντες ασχετες με τις δηλούμενες.Για τον σκοπό αυτό θυσιάζει τις προοπτικές της χώρας στην αναγεννητική ιατρική, απαξιώνει επενδύσεις, οδηγεί σε απολύσεις, και επιβάλλει κανόνες που πιθανώς έρχονται σε αντίθεση με τα ισχύοντα στα ανθρώπινα δικαιώματα, στη λειτουργία της αγοράς και στον περιορισμό του ρόλου του κράτους. Μου επιτρέπεται να ρωτήσω, ποιος θέλει να εκθέσει τον Υπουργό και γιατί στην παρούσα συγκυρία?