• Σχόλιο του χρήστη 'παύλος νίκογλου' | 11 Μαΐου 2011, 13:24

    Γεννάει ερωτηματικά το συγκεκριμμένο άρθρο. Γιατί δεν προβλέπονται τα ίδια κριτήρια και προυποθέσεις και για τους δημόσιους φορείς? Υπάρχει κάποιος δημόσιος φορέας που να έχει διαπιστευθεί από τον ΕΣΥΔ? ή έχουν διαπιστευθεί κατά ISO? ;ή έχουν διαπιστευθεί από διεθνή φορέα? Γιατί οι τράπεζες κρυοσυντήρησης αναπαραγωγικών κυττάρων, με σκοπό την εφαρμογή μεθόδων ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, που διέπονται από το ν. 3305/2005, δεν έχουν ίδιους όρους αδειοδότησης? Ποιος κανόνας δικαίου επιτρέπει τον διαφορετικό χειρισμό όμοιων περιπτώσεων? Γιατί οι ιδιώτες επιχειρηματίες των τραπεζών βλαστοκυττάρων αντιμετωπίζονται ως οιωνεί "εγκληματίες" από τον συντάκτη του σχεδίου νόμου? Οι ιδιωτικές κλινικές τα ιατρικά εργαστήρια και γενικά οι ιδιωτικές επιχειρήσεις στο χώρο της υγείας, που δεν αντιμετωπίζουν ανάλογη συμπεριφορά από το κράτος, είναι μικρότερης σπουδαιότητας για την υγεία των πολιτών? Γιατί ο ΕΟΜ να επιθυμεί (ή να έχει δικαίωμα) να ασχοληθεί με την πιστοληπτική ικανότητα συγκεκριμμένων επιχειρήσεων? Ποιοι κανόνες λειτουργίας της ελεύθερης αγοράς στην Ευρώπη και την Ελλάδα επιτρέπουν την θεσμοθέτηση παρόμοιων διοικητικών εμποδίων εισόδου του ιδιωτικού κεφαλαίου σε τμήματα της αγοράς? Σε όφελος ποιανού? Η εγγυητική επιστολή του 1 εκατ, είναι δίκαιο και χρήσιμο κριτήριο; Ο συντάκτης του σχεδίου νόμου γνωρίζει πολλές τράπεζες που εκδίδουν αυτή την εποχή της κρίσης εγγυητικές επιστολές ανω των ΄10 χιλιάδων εντός δέκα ημερών? Επιτρέψτε μου να θυμηθώ τις δύσκολες εποχές του '80 για τους επιχειρηματίες... και να αναρωτηθώ για ακόμα μία φορά: ποιος επιχειρεί να υπονομεύσει την ηγεσία του Υπουργείου και γιατί?