• Σχόλιο του χρήστη 'παύλος νίκογλου' | 15 Μαΐου 2011, 20:48

    Το διαβάζω και το ξαναδιαβαζω και καταλήγω τελικά ότι η έναρξη ισχύος του νόμου ταιρίαζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80. Τουλάχιστον 10 χρόνια πιο νωρίς από το γενέθλιο έτος του ΕΟΜ και 20 χρόνια από την σημερινή εποχή. Τότε ίσως να έκανε διαφορά. Τώρα θα μας στείλει στην εποχή του νεάτερνταλ. Πλέον είμαι βέβαιος ότι η καλύτερη λύση είναι: Ενσωμάτωση της ευρωπαικής οδηγίας ως έχει. Διατήρισει του υπάρχοντος πλαισίου κατά το μέρος που αφορά την εξειδίκευση στα ελληνικά δεδομένα (ποινές κλπ) και συγχρόνως έναρξη διαλόγου με ημερομηνία λήξης για την επικαιροποίηση εάν και εφόσον συμφωνηθεί ότι απαιτείται. α. Κατάργηση του ΕΟΜ με εξοικονόμηση των 400 εκ ετησίως που χρειάζεται για να λειτουργήσει σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου. β. Μεταφορά των αρμοδιοτήτων του σε κάποια σχετική υπηρεσία του Υπουργείου, με αρμόδιο το ΚΕΣΥ και αντένες στα ΠΕΣΥ. γ. Διαπιστεύσεις πιστοποιήσεις αξιολογήσεις, με αξιοποίηση των νέων εργαλείων που διαθέτει το κράτος (όπως ο ΕΣΥΔ)και δεν κοστίζουν ούτε ευρω σε ειδικούς, σε επιθεωρητές, σε έξοδα παράστασης και μετακινήσεων... σε νομικές συμβουλές και παραστάσεις... δ. Οσον αφορά τους ιστούς και τα κύτταρα, να αφεθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία να λειτουργήσει χωρίς εμπόδια αλλά με διαπιστεύσεις και αξιολογήσεις και να ενισχυθεί στο βαθμό που παρέχει και δωρεάν κοινωνικό έργο. Αν εξοικονομήσουμε έστω τα 200 από τα 400 εκ, θέλετε να ονειρευτούμε μαζί πόσες "ετοιμοπόλεμες" μονάδες μεταμόσχευσης και αφαίρεσης θα υπάρχουν στην Ελλάδα στο τελος του 1ου χρόνου και πόσες πιστοποιημένες στο τέλος του 2ου?