• Σχόλιο του χρήστη 'daidalos korokilas' | 8 Μαΐου 2015, 12:45

    1. Τα δικαιολογητικά που θέλει η Υπηρεσία για την έκδοση βιβλιαρίου ασθενείας ανασφάλιστου να τα παίρνει η Υπηρεσία αυτεπάγγελτα από τις άλλες Υπηρεσίες ή να βγαίνουν αντίγραφα από δικό της φωτοτυπικό μηχάνημα. 2. Ένα άτομο που προσφεύγει στην Υπηρεσία για να πάρει αυτό το βιβλιάριο είναι σε άσχημη οικονομική και ψυχολογική κατάσταση και σε μεγάλο ποσοστό υποφέρει από επείγον πρόβλημα υγείας. Είναι απάνθρωπο σε αυτό το άτομο να αμφισβητεί η Υπηρεσία τις άλλες δημόσιες Υπηρεσίες ότι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και να θέλει να πάει στο σπίτι του. Αποκαλύπτοντας στους γείτονες, στους διαβάτες που περνούν έξω από το σπίτι σε τι κατάσταση βρίσκεται αφού τον επισκέπτεται η κοινωνική λειτουργός της Υπηρεσίας. Καταπατείται έτσι ο Νόμος για τα Προσωπικά Δεδομένα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Η μόνη δημόσια Αρχή που μπαίνει στα σπίτια, μετά από σοβαρό λόγο είναι ο Εισαγγελέας. Ούτε η Εφορία δεν το κάνει που ασχολείται με την ακίνητη περιουσία των ιδιωτών. Γιατί να κάνει η κοινωνική λειτουργός παραβίαση οικογενειακού ασύλου; 3. Επειδή η έγκριση του βιβλιαρίου σε παλιούς δικαιούχους αργεί να γίνει, να υπάρχει <> μέχρι να γίνει η νέα έγκριση. Είναι σπάνιο αυτά τα άτομα να έχει αλλάξει η οικονομική τους δυνατότητα. 4. Με την χορήγηση του βιβλιαρίου θα του δίνετε: α) την Ευρωπαική Χάρτα με τα δικαιώματα των ασθενών στην υγεία β) τα δικαιώματα που του δίνει η Υπηρεσία με την σύμβαση που έχει υπογράψει με δημόσιους φορείς και ίσως με ιδιώτες. γ)τις υποχρεώσεις που έχει η Υπηρεσία απέναντι στον ανασφάλιστο 5. Πρέπει να του δίνετε πρόσβαση σε τηλέφωνο της Υπηρεσίας ή να έχει μέσω κωδικού δωρεάν τηλέφωνο για ραντεβού ή πληροφορίες στα νοσοκομεία ή ιδιωτικά ιατρεία αν του παρέχει η Υπηρεσία ή να του κλείνει η Υπηρεσία αυτά τα ραντεβού ειδικά όταν είναι σε μακρινούς νομούς από εκείνον που μένει. Καλύτερα θα ήταν αυτά τα ραντεβού να κλείνονται και μέσω διαδικτύου. 6) Αφού μόνο τα νοσοκομεία κοιτούν αυτά τα άτομα τότε θα πρέπει να έχει προτεραιότητα στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, χωρίς να είναι υποχρέωση του να κλείνει ραντεβού. Επίσης σε προκαθορισμένα ραντεβού με τα εξωτερικά ιατρεία, να μην βάζουν στην πόρτα τοιχοκολλημένα το όνομά του, με την ασφάλιση που έχει, γιατί έτσι μαθαίνουν τα προσωπικά του δεδομένα τρίτοι. Τα άλλα βιβλιάρια μπορούν να πάνε και σε άλλους παρόχους υγείας. Αυτά τα άτομα όχι. Γι΄αυτό να μην τον διώχνουν στα επείγοντα περιστατικά ως μη σοβαρό περιστατικό αφού μόνο αυτόν τον γιατρό έχει την δυνατότητα να τον δει τώρα που υποφέρει. Άρα τα επείγοντα ,θα πρέπει να τον δέχονται, την ώρα που δεν υπάρχει ανοικτό τακτικό εξωτερικό ιατρείο της ειδικότητας που χρειάζεται. 7) Νομική υποστήριξη σε περίπτωση που γιατρός αρνηθεί να τον εξετάσει ( π.χ.οδοντίατρος αρνείται να του σφραγίσει το δόντι, όπως έχουν κάνει σε τέτοιο άτομο πρόσφατα, λέγοντας φτηνές δικαιολογίες ενώ άλλη είναι η πραγματικότητα.). Σε αυτή την περίπτωση άμεσα να ελέγχετε από ιατροδικαστή και να δρομολογήσει η Υπηρεσία την νομική οδό για να διεκδικήσει ο ωφελούμενους του βιβλιαρίου αυτού τα νόμιμα που δικαιούται όπως και η Υπηρεσία που δεν τηρούν τους όρους της συμφωνίας που έχουν συνάψει οι συμβαλλόμενοι. 8) Δωρεάν μεταφορά του ωφελούμενου και του συνοδού του για εξέταση σε νοσοκομείο άλλου νομού, αφού δεν υπάρχει αντίστοιχη ειδικότητα στο υπάρχον νοσοκομείο του νομού του όπως συνήθως συμβαίνει. 9) Στην προηγούμενη περίπτωση, αντί αυτού, να τον εξετάζει ιδιώτης που θα έχει υπογράψει σύμβαση με την Υπηρεσία. 10) Να παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, που δεν έχει το φαρμακείο του νοσοκομείου, ή να τα δίνει ο Ε.Ο.Π.Π.Υ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.