• Σχόλιο του χρήστη 'Πρόνοια Δήμου Ξάνθης' | 11 Μαΐου 2015, 12:33

    Οι υπηρεσίες της Πρόνοιας μπορεί να έχουν ασχοληθεί με το θέμα της ασφάλισης, ώστε να υπάρχει η εμπειρία, ωστόσο μετά τα σημερινά δεδομένο στο σύνολό τους είναι ελλιπείς στην στελέχωσή τους, σε πολλές περιπτώσεις σε μεγάλο βαθμό, όπου π.χ. ένας υπάλληλος πρέπει να εξυπηρετήσει το κοινό και να λάβει τις αιτήσεις, να εκδώσει τα σχετικά πρακτικά και αποφάσεις και να θεωρεί τα βιβλιάρια. Επίσης η πληθώρα των αντικειμένων έχει γίνει ήδη μεγάλη, τόσο ως προς τα είδη, όσο και ως προς τον αριθμό των δικαιούχων. Τα ΚΕΠ από την άλλη, έχουν καλύτερη δυνατότητα λόγω του μεγάλου εύρους ωραρίου εξυπηρέτησης, της τοπικής προσβασιμότητας και της στελέχωσής τους με επιπλέον προσωπικό, αν αυτό απαιτηθεί. Τυχόν γραφειοκρατικά προβλήματα π.χ. όπως με το θέμα του δικαιολογητικού μόνιμης κατοικίας μπορούν να λυθούν άμεσα με αντίστοιχη πρόβλεψη πιο ευέλικτων δικαιολογητικών (π.χ. τελευταίο εκκαθαριστικό).