• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΕΤΑ' | 24 Απριλίου 2017, 20:44

    ΑΡΘΡΟ 5 Η ενοποίηση των μητρώων ή η μεταφορά τους στο νέο φορέα θα μπορούσε να γίνει άμεσα και χωρίς νομοθετική πρωτοβουλία. Για να φτάσουμε όμως στο προτεινόμενο νομοσχέδιο το οποίο είχε πολυδιαφημισθεί 2 χρόνια τώρα δεν γινόντουσαν οι προμήθειες στην υγεία με την ισχύουσα νομοθεσία αλλά εξωσυμβατικά (άρα ακριβότερα και παράνομα) με αποτέλεσμα να νομιμοποιηθούν οι προμήθειες στο σύστημα υγείας 16 φορές. Όλοι οι εμπλεκόμενοι στις προμήθειες των δημόσιων νοσοκομείων περίμεναν το πολυπόθητο νέο νόμο και δεν εφάρμοζαν τον ισχύοντα! Είναι ενδεικτική στο νομοσχέδιο η αντιγραφή των προηγούμενων νόμων με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνει τα ίδια πράγματα δημιουργώντας προβλήματα! Αναφέρεται στο μητρώο εύρους αποδεκτών τιμών και στο μητρώο παρατηρηρίου ανώτατων αποδεκτών τιμών τα οποία θα δημιουργήσουν μια σύγχυση στους φορείς που θα κληθούν να τα χρησιμοποιήσουν αφού θα μπορεί δυνητικά το ένα να έχει άλλο ύψος ανώτατης τιμής από το άλλο. Αναγράφεται ότι θα υπάρχουν 2 μητρώα τεχνικών προδιαγραφών. Γιατί (ίσως λόγω copy paste)? Ένα πρέπει να υπάρχει το οποίο θα ανανεώνεται συνεχώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας, τις απαιτήσεις των νοσοκομείων και ότι άλλο απαιτείται για να είναι χρήσιμο. Και σίγουρα δεν θα πρέπει να είναι ίδιο με αυτό που έχει το ΕΚΑΠΤΥ όπου στα περισσότερα σημεία μιας τεχνικής προδιαγραφής αναγράφεται «να δοθούν στοιχεία προς αξιολόγηση»! Δηλαδή ο προμηθευτής δίνει τα στοιχεία και τις απαιτήσεις που θα έχει ένας αξονικός ή μαγνητικός τομογράφος και όχι το νοσοκομείο που γνωρίζει λεπτομερώς τι πρέπει να προμηθευτεί, για ποιο σκοπό, για ποιους ασθενείς, με ποιο προσωπικό , τους διαθέσιμους χώρους και όλα όσα πρέπει να γνωρίζει.