• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ' | 17 Απριλίου 2022, 23:39

    Στο άρθρο 9 του προτεινόμενου Νομοσχεδίου μεταξύ άλλων προβλέπεται: ΄΄Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, η οποία εκδίδεται μετά από πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., στα εξαμηνιαία ανώτατα όρια δαπανών του παρόντος άρθρου δύνανται να συνυπολογίζονται και οι αντίστοιχες δαπάνες που υποβάλλονται από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης. Το υπερβάλλον ποσό της κάθε κατηγορίας αναζητείται τόσο από τους ιδιώτες παρόχους υγείας, όσο και από τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης΄΄. Με τη συγκεκριμένη πρόβλεψη επιβολής επιστροφής (claw back) και στο Δημόσιο τομέα είμαστε σύμφωνοι, πρέπει όμως να είναι ξεχωριστή (διακριτή) η συγκεκριμένη επιτρεπόμενης δαπάνης του ΕΟΠΥΥ, δηλαδή, διαφορετική για τον ιδιωτικό και διαφορετική για τον Δημόσιο τομέα, καθώς η διατύπωση στο συγκεκριμένο άρθρο: στα εξαμηνιαία ανώτατα όρια δαπανών του παρόντος άρθρου δύνανται να συνυπολογίζονται και οι αντίστοιχες δαπάνες που υποβάλλονται από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, δημιουργεί την εντύπωση της δυνατότητας συνυπολογισμού στις επιτρεπόμενες δαπάνες, των δαπανών κρατικών δομών σε οποιονδήποτε χρόνο. Πέραν τούτου οι εξυπηρετούμενοι ασθενείς στις δημόσιες δομές είναι και οι δικαιούχοι του Ν. 4368/2016 (ανασφάλιστοι) που καλύπτονται από ειδικά κονδύλια του κρατικού προϋπολογισμού. Λυμπερίδης Πέτρος Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών