Το άρθρο 31 του ν. 4487/2017 (Α’ 116) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 31
Ανάκληση απόφασης υπαγωγής
1. Η απόφαση υπαγωγής ανακαλείται, αν το οπτικοακουστικό έργο δεν πληροί, κατά περίπτωση, τα πολιτιστικά κριτήρια των πινάκων Α΄, B΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄, καθώς και τους όρους και τους κανόνες υπαγωγής στο παρόν καθεστώς.
2. Ο φορέας του επενδυτικού σχεδίου δύναται να αιτηθεί την απόσυρση αυτού σε οποιοδήποτε στάδιο υλοποίησης της επένδυσης. Στην περίπτωση αυτή, το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακαλεί την απόφαση υπαγωγής, κατόπιν γραπτής εισήγησης του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ε.Κ.Ο.Μ.Ε..
3. Σε περίπτωση ανάκλησης της απόφασης υπαγωγής το παράβολο του άρθρου 28 του παρόντος καταπίπτει υπέρ του Δημοσίου».
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 9 Ανάκληση της απόφασης υπαγωγής
Άρθρο 9 Ανάκληση της απόφασης υπαγωγής
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Άρθρο 1 Αυτοτελές οπτικοακουστικό έργο και Επενδυτικό Σχέδιο
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 2 Προϋποθέσεις υπαγωγής στο επενδυτικό καθεστώς
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Δικαιούχοι υπαγόμενων επενδυτικών σχεδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Επιλέξιμες δαπάνες
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 5 Ποσοστά ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Απλούστευση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Επιτάχυνση της διαδικασίας αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 Επιτάχυνση της διαδικασίας ελέγχου υπαχθέντων επενδυτικών σχεδίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Ανάκληση της απόφασης υπαγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Ρυθμίσεις για τη δημοσιότητα των αποφάσεων για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγώνΆρθρο 10 Ρυθμίσεις για τη δημοσιότητα των αποφάσεων για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 11 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κίνητρα για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγών
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 13 Άυλη λειτουργία συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης φαρμάκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Ηλεκτρονική αίτηση και υποβολή εγγράφων για αποζημίωση ειδικών θεραπειών μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 15 Σύσταση Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών (Ε.Μ.Ε.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Ταυτοποίηση λογαριασμού πληρωμών (IBAN) και ΑΦΜ δικαιούχου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αποδεικτικό ενημερότητας και βεβαίωση οφειλής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ Άρθρο 19 Προσωπικό και στελέχωση της Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής ΠύληςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ Άρθρο 19 Προσωπικό και στελέχωση της Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Σύσταση οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 20 Σύσταση οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Εμπειρογνώμονες Πληροφορικής επί θητείαΆρθρο 21 Εμπειρογνώμονες Πληροφορικής επί θητεία
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ρυθμίσεις της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Ρυθμίσεις για την «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.»Άρθρο 23 Ρυθμίσεις για την «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Καταργούμενες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 25 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Ιουνίου 2020, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Ιουνίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 84 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3488 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνητής νοημοσύνης και διατάξεις για τη λειτουργία του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», λοιπές διατάξεις του Υπουργ...
- Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ίδρυση Ελληνικού Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης – Συνεποπτεία της Η.Δ.Υ.Κ.Α. Μ.Α.Ε. από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τίτλο: «Ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και λοιπές διατάξεις»
- Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/868 (πράξη για τη διακυβέρνηση δεδομένων)- Ορισμός αρμόδιας αρχής για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/903...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2555 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, σχετικά με...
- Λήψη μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022
- Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Οδηγός Προσβασιμότητας-Ιστότοποι και εφαρμογές για φορητές συσκευές οργανισμών Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης
- Πέμπτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης OGP




Όπως παρατηρήσαμε και σε άλλο σημείο της διαβούλευσης ο διαχωρισμός ανάλογα με τον τρόπο διανομής ενός οπτικοακουστικού έργου (πχ κινηματογραφική προβολή, τηλεοπτική μετάδοση, streaming, κλπ), είναι πιθανόν να οδηγήσει σε ενστάσεις για ανάκληση της απόφασης υπαγωγής. Σταχυολογούμε κάποιες περιπτώσεις…
• Δυστυχώς το 80% των ελληνικών κινηματογραφικών ταινιών δεν βρίσκει διανομή σε αίθουσες, οπότε εκτός από κάποιες προβολές σε φεστιβάλ προβάλλονται μόνο στην τηλεόραση. Αυτά τα έργα θα κριθούν με κινηματογραφικά ή με τηλεοπτικά κριτήρια? Δηλαδή τελικά ένα έργο είναι «κινηματογραφικό» μόνον κατά δήλωση?
• Εάν ένα έργο προβληθεί μια εβδομάδα σε μια αίθουσα και μετά παιχτεί στην τηλεόραση σε 3 μέρη των 30 λεπτών ή στο διαδίκτυο σε 15 επεισόδια των 6 λεπτών, είναι κινηματογραφικό έργο, τηλεοπτική σειρά ή streaming ? Και οι παραγωγές που πρόκειται να παιχτούν σε streaming θεωρούνται τηλεοπτικές ή κινηματογραφικές ?
• Εάν μια «σειρά» 5 επεισοδίων, μονταριστεί σε ένα ενιαίο έργο και προβληθεί μια φορά σε ένα φεστιβάλ ή μια αίθουσα, είναι τηλεοπτική σειρά ή κινηματογραφικό έργο?
• Εάν ένα έργο ενισχυθεί σαν «μικρού μήκους 40 λεπτών» και τελικά μονταριστεί στα 65 λεπτά, χάνει την ενίσχυση του διότι δεν έχει πλέον προδιαγραφές μικρού μήκους?
Προτείνεται λοιπόν ο σύγχρονος διαχωρισμός ο οποίος ακολουθείται και σε άλλες χώρες, ανάλογα με την τυπολογία του αυτοτελούς έργου και την διακριτή διαδικασία παραγωγής του, όπως…
• Έργο Μυθοπλασίας (scripted content, για οποιοδήποτε μέσο διανομής)
• Έργο τεκμηρίωσης (documentary, για οποιοδήποτε μέσο διανομής)
• Έργο Συνθετικής Εικόνας (C.G.I / Κινούμενα Σχέδια /Animation, Παιχνίδια σε υπολογιστές)
Έτσι, η ανάκληση υπαγωγής θα στηρίζεται μόνο σε αντικειμενικά κριτήρια που αφορούν την παραγωγή, αλλά όχι την διανομή του έργου.