Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ, ΤΡΙΤΕΚΝΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΜΕΡΟΣ Β’ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ Άρθρο 3 Διεύρυνση του αντικειμένου της σύμβασης κοινωνικής αντιπαροχής – Αντικατάσταση άρθρου 5 ν. 5006/2022Σχόλιο του χρήστη ΕΥΑ ΒΑΣΣΙΛΕΙΑΔΗ | 13 Αυγούστου 2025, 11:13




Πραγματικά δεν βρίσκω τον σημερινό νόμο να αλλάζει σε τίποτα ουσιαστικό και θετικό την έννοια της κοινωνικής αντιπαροχής του νόμου του 22. Διευκρινίζει αντίθετα ότι είναι δυνατόν να παραχωρείται στον ανάδοχο κατά την κρίση του εκάστοτε υπουργού η πλήρης ιδιοκτησία του ακινήτου όπου θα ανεγερθούν κοινωνικές κατοικίες και του ποσοστού τους επί του οικοπέδου εκτός της παραχώρησης -πάντα επί άδηλο χρόνο- του όλου συγκροτήματος που θα ανεγερθεί ή ανακαινιστεί όπως και των ενοικίων που θα καταβάλλονται από τους κοινωνικά καθορισμένους ενοικιαστές. Αν θέλατε να μιλήσετε για πραγματική κοινωνική αντιπαροχή θα έπρεπε να εφαρμόσετε το γνωστό ελληνικό μοντέλο όπου η ιδιοκτησία ποσοστού των διαμερισμάτων περιέχεται στον δημόσιο ιδιοκτήτη του οικοπέδου και εκείνος διαχειρίζεται τα διαμερίσματα με τρόπο που να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Αυτή η μπάσταρδη λύση που φέρνετε, είναι απλά ημίμετρα εντυπωσιακού και μόνον το συμφέρον των ιδιωτών θα εξυπηρετήσει. Όπως έγινε με το mall στο Μαρούσι που κανένα όφελος δεν ελθχε για τον ΟΕΚ