• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ' | 19 Ιουνίου 2026, 10:05

    Ενα απλό , αλλά χρηστικό μέτρο για τους μισθωτές κατοικίας, θα ήταν ενα μέρος απο το ποσοστό του φόρου μισθωμάτων, που επιβαρύνεται ο ιδιοκτήτης, αλλά στην πράξη το πληρώνει ο μισθωτής, να επιστρέφει ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ, στον μισθωτή, ελαφρύνοντας έτσι το υπερβολικό για το εισόδημά του ενοίκιο , κυρίως για τις νέες μισθω΄σεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.