• Σχόλιο του χρήστη 'Βας Βλα' | 19 Ιουνίου 2026, 12:12

    "Ιδίως για κατοικίες χαμηλής ποιότητας ή χαμηλής ενεργειακής απόδοσης, ο δείκτης θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως εργαλείο αναφοράς για τον καθορισμό ανώτατων ευρών μισθώματος ή άλλων κανόνων ρύθμισης της αγοράς. Παράλληλα, η αναβάθμιση του ακινήτου, μέσω της αξιοποίησης υφιστάμενων κινήτρων όπως τα προγράμματα «Εξοικονομώ» και «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου», θα μπορούσε να αποτελέσει προϋπόθεση για την επανένταξή του σε πιο ελεύθερο πλαίσιο διαμόρφωσης τιμών." Προσέξτε εδώ!! Ενα πλαφόν μισθώματος, σε ακίνητα παλαιότερα, μπορεί να τα βγάλει εκτός αγοράς και να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα. Παράλληλα δεν μπορούν να ενταχθούν όλοι στα προγράμματα εξοικονομώ, άρα αν εγώ δεν εμπίπτω στις ομάδες που μπορούν να πάρουν επιδότηση για την αναβάθμιση και μου επιβάλετε να παίρνω ένα πολύ μικρό μίσθωμα για ένα ακίνητο στο οποίο μπαινοβγαίνουν μισθωτές και επωμίζομαι σε τακτά διαστήματα το κόστος να το βάψω, να το συντηρήσω κτλ. θα το κρατήσω κλειστό, γιατί τα έξοδά μου θα υπερβαίνουν τα έσοδά μου από την εκμετάλλευση. Επίσης, τα προγράμματα εξοικονομώ, με χρήματα κρατικά ή ευρωπαϊκά, αναβαθμίζουν κατοικίες οι οποίες βγαίνουν στην αγορά προς μίσθωση σε πολύ υψηλότερες τιμές από ότι θα έβγαιναν ως μη αναβαθμισμένες, άρα για ένα φτωχό νοικοκυριό μειώνονται οι επιλογές και πάλι. ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!