Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για την Εθνική Στρατηγική για τη Στεγαστική ΠολιτικήΕνότητα 3. Μέτρα Στεγαστικής ΠολιτικήςΣχόλιο του χρήστη GIORGOS | 20 Ιουνίου 2026, 20:32
|
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπως ξέρετε οι τιμές καθορίζονται από τη προσφορά και τη ζήτηση. Είναι νόμος της αγοράς αυτό. Θα ήταν καλύτερα να βρεθεί κάποιος τρόπος να αυξηθεί η προσφορά, γιά να πέσουν οι τιμές. Τα σπίτια έχουν και έξοδα. Φόρους, φθορές (φυσιολογικές και μή), συντήρηση, βαψίματα, επισκευές, κλπ (έχετε ιδέα που έχουν πάει οι τιμές των υλικών και των εργατικών?) Εάν τυχόν εφαρμοζόταν κάποιο πλαφόν οι ιδιοκτήτες θα είχαν μόνο δύο επιλογές: 1) να τα παίρνουν μαύρα (κακό γιατί θα πρόκειται για φοροδιαφυγή) 2) ή να αποσύρουν τα ακίνητα εάν δεν τους συμφέρει να τα ενοικιάσουν (επίσης κακό γιατί θα μειωθεί η προσφορά) Οι ενοικιαστές επίσης θα έχουν δύο επιλογές : 1) να δώσουν τα μαύρα, αν τα έχουν, αλλοιώς δεν θα γίνει η ενοικίαση (κακό γιά τους ενοικιαστές) 2) ή να μη βρουν σπίτι (επίσης κακό γιά τους ενοικιαστές) Εσείς ποιά θα διαλέγατε αν είσασταν ενοικιαστής ή ιδιοκτήτης? Αλλά, ούτως ή άλλως με τυχόν 'πλαφόν', κάποια ποσοστό σπιτιών θα βγεί σίγουρα έξω από την αγορά. Ετσι η προσφορά θα μειωθεί περισσότερο και το πρόβλημα θα γίνει ακόμη οξύτερο. Το μέτρο τελικά θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα γιατί οι ονομαστικές τιμές θα κατέβουν αλλά οι πραγματικές θα ανέβουν (γιατί θα έχει εν τω μεταξύ μειωθεί η προσφορά). θα πρόκειται γιά μεγάλη επιτυχία δηλαδή! Πόσο δύσκολο είναι να το σκεφτείτε αυτό?