Αρχική Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων - Σύσταση Ταμείου Ακινήτων Εθνικής Άμυνας...Άρθρο 6 Περιουσία του Τ.Α.Εθ.Α.Σχόλιο του χρήστη Α.Σ | 8 Ιουλίου 2025, 18:24
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ουσιαστικά με την παρ. (δ) του νομοσχεδίου : α. Παραβιάζεται η αρχή ότι το Δημόσιο έχει την υποχρέωση να διασφαλίζει την πιστή και επακριβή εκτέλεση της βούλησης των διαθετών και δωρητών (παρ. 1, άρθρο 2, Ν. 4182/2013), δεδομένου ότι η πραγματική βούληση των διαθετών και δωρητών ειδικά του Ταμείου Εθνικού Στόλου ήταν η υποστήριξη του «ειδικού σκοπού» του Ταμείου αυτού. β. Παραβιάζεται η νομοθεσία εν γένει περί των Εθνικών Κληροδοτημάτων και Κοινωφελών Περιουσιών, καθόσον με βάση την της παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 4182/2013, οι περιουσίες που καταλείπονται υπέρ κοινωφελών σκοπών, αξιοποιούνται κατά τον τρόπο που όρισε ο διαθέτης ή δωρητής. Επιπρόσθετα, απαγορεύεται η μεταβολή τόσο των παραπάνω κοινωφελών σκοπών όσο και του τρόπου και των όρων διαχείρισης της περιουσίας, καθώς και των ορισμών για τον τρόπο διοίκησής των. γ. Στην περίπτωση κατάργησης του Ταμείου Εθνικού Στόλου ενδέχεται να προκληθεί σοβαρή ζημία στα συμφέροντα του ΤΕΣ και του Ελληνικού Δημοσίου γενικότερα, καθόσον μεγάλος αριθμός των κοινωφελών περιουσιών διαχείρισής του βρίσκονται στην αλλοδαπή (Τουρκία, Αίγυπτο), και τελούν μέχρι σήμερα υπό εκκαθάριση.