Αρχική Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράςΜΕΡΟΣ Ι΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (άρθρα 201-218)Σχόλιο του χρήστη Μάκης Π. | 11 Μαρτίου 2025, 15:49
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 205 "Συμψηφισμός της προσωπικής διαφοράς με την αύξηση του βασικού μισθού", δεν λαμβάνεται μέριμνα για υπαλλήλους στους οποίους χορηγείται ελάχιστη ή μηδενική προσωπική διαφορά παρόλο που έχουν τα ίδια ή και περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας και προσόντα με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους. Στο άρθρο ορίζεται ότι: "Αν η προσωπική διαφορά δεν υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ, δεν επέρχεται συμψηφισμός της με την αύξηση του βασικού μισθού.", το οποίο όχι μόνο δεν εξαλείφει τις οικονομικές ανισότητες αλλά παγιώνει μία διαφορά των 300 ευρώ, η οποία με τον παλαιό τρόπο υπολογισμού, έστω και μετά από πολλά χρόνια θα εξισωνόταν. Οι υπάλληλοι με μηδενική προσωπική διαφορά θα αμείβονται για πάντα με 300 ευρώ λιγότερα, επομένως σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα όσα ορίζονται στην αιτιολογική έκθεση (ανάλυση συνεπειών ρύθμισης) «…εφαρμόζοντας, ωστόσο, μερικό συμψηφισμό για υπαλλήλους με υψηλή προσωπική διαφορά, προκειμένου έτσι να μην διαιωνίζονται σημαντικές στρεβλώσεις στις απολαβές μεταξύ υπαλλήλων ίδιων μισθολογικών κλιμακίων.». Σύμφωνα με τα ανωτέρω, το άρθρο είναι αντισυνταγματικό και παραβιάζει την αρχή της ίσης αμοιβής για εργασία ίσης αξίας. Ο τρόπος υπολογισμού της προσωπικής διαφοράς αποτελεί μια στρέβλωση που διαφοροποιεί τους υπαλλήλους με μοναδικό κριτήριο το χρονικό σημείο διορισμού. Είναι λυπηρό να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση.