• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ' | 8 Ιουλίου 2025, 12:00

    ΕΠΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 Διαπιστώθηκε ότι σε πολλές περιπτώσεις όπου η διοίκηση έλαβε αποφάσεις χωρίς να ζητήσει τις απόψεις των προσώπων της «πρώτης γραμμής», αστόχησε, όχι γιατί δεν διαθέτει τις κατάλληλες ικανότητες και γνώσεις, αλλά γιατί κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τα πρακτικά προβλήματα που ανακύπτουν στην εφαρμογή των νέων διατάξεων. Στο άρθρο 5 να προστεθεί παράγραφος με το παρακάτω κείμενο: «Για την εξυπηρέτηση των στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) και του εξαγωγικού της εμπορίου, η Τελωνειακή Υπηρεσία δια των οργάνων συνεργάζεται με τους φορείς των τελωνειακών αντιπροσώπων, τους οικονομικούς παράγοντες της χώρας και τους Διεθνείς Φορείς Εμπορίου και Διακίνησης Εμπορευμάτων προκειμένου να διασφαλίζεται: α) η πληροφόρηση και ενημέρωση του πολίτη και των παραγωγικών, εισαγωγικών και εξαγωγικών φορέων και τάξεων και β) το δικαίωμα ίσης μεταχείρισης και προσφυγής. Με απόφαση του Διοικητή ΑΑΔΕ συγκροτούνται επιτροπές και ομάδες εργασίας για την τροποποίηση νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων σχετικών με επίλυση τελωνειακών θεμάτων». ΕΠΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 7 Πολλές φορές γίναμε μάρτυρες αντεγκλήσεων μεταξύ τελωνειακών υπαλλήλων και συναδέρφων μας για εκτέλεση τελωνειακών εργασιών εκτός ωραρίου, αιτία αυτών η λέξη «δύναται» που αναφέρεται στην παραπάνω διάταξη. Πολλές φορές επίσης, αναφέρθηκαν τα προβλήματα αυτά και στην κεντρική υπηρεσία της ΑΑΔΕ, διανθισμένα με προσωπικές απόψεις και δυσμενή σχόλια. Να προστεθεί παράγραφος στο τέλος του άρθρου 7 ή στις εξουσιοδοτικές διατάξεις με το παρακάτω κείμενο: «Με απόφαση του Διοικητή ΑΑΔΕ καθορίζονται οι περιπτώσεις όπου θα γίνονται υποχρεωτικά δεκτά αιτήματα, για εκτέλεση τελωνειακών εργασιών και διατυπώσεων και πέραν των εργασίμων ημερών και ωρών».