Αρχική Φορολογική μεταρρύθμιση για το δημογραφικό και τη μεσαία τάξη – Μέτρα στήριξης για την κοινωνία και την οικονομίαΆρθρο 7 Μείωση της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης για κατοικίες, αυτοκίνητα και σκάφη, κατάργηση της ελάχιστης αντικειμενικής δαπάνης εξαρτώμενων τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 και περ. θ) άρθρου 33 Κώδικα Φορολογίας ΕισοδήματοςΣχόλιο του χρήστη Michalis Mitsopoulos | 12 Οκτωβρίου 2025, 17:47




Καταλαβαίνω το άρθρο για "μείωση τεκμηρίων" εδώ προβλέπει και κατάργηση της εδώ και δεκαετίες υφιστάμενης έκπτωσης 30% και 50% αντίστοιχα σε ΙΧ που έχουν περάσει τα 5 και 10 χρόνια ηλικίας. Όμως, αυτό δεν είναι "μείωση" τεκμηρίων. Άρα για να υπάρχει συνέπεια με την εξαγγελεία της ΔΕΘ προτείνεται να μην καταργηθούν οι εν λόγω υφιστάμενες διατάξεις. Άλλωστε, σημασία στην ασφάλεια έχει καταρχήν η συντήρηση, ενώ ειδικά για ΙΧ που κινούνται λίγο μια αντικατάσταση δεν έχει ουσιαστικά θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα πριν περάσουν πολλά χρόνια. Καταρχήν, μάλλον είναι ένα μέτρο που τελικά έχει κερδισμένους μόνο μόνο εισαγωγείς και αλλοδαπούς κατασκευαστές ενώ θίγει την ελληνική βιοτεχνία συντήρησης ΙΧ και πλήττει όσους δεν μπορούν να δώσουν 30-50.000 ευρώ που πλέον κοστίζει ένα τυπικό νέο αυτοκίνητο, εκτός αν είναι πολύ μικρό.