• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνης Ζαμπέτας' | 13 Οκτωβρίου 2025, 22:10

    Στο αρθρο αυτό δεν γίνεται κάποια πρόβλεψη για τα αυτοκινούμενα ( μηχανοκίνητα πλέον τροχόσπιτα ) και θα θέλαμε ως Σύλλογος Επαγγελματιών Τροχοσπίτων και αυτοκινουμένων Ελλάδος να θέσουμε και εμείς τις θέσεις μας. Τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα συμφωνα με τον Νόμο 4821/2021 αρθ83 παρ Γ ο υπολογισμός των τελών ταξινόμησης κατα τον εκτελωνισμό γίνεται χωρις να λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές καυσαερίων των οχημάτων με μια μικρή διαφοροποίηση αν ειναι αντιρυπαντικής τεχνολογίας Euro 4, 5 ή 6 και τα τέλη κυκλοφορίας υπολγίζονται με τον κυβισμό. Επιπρόσθετα με τον Ν4758/2020 αρθ 121 παρ 6 τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα της Δασμολογικής Κλάσης Δ.Κ. 8703 της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Σ.Ο.), απαλλάσσονται από το εβδομήντα πέντε (75%) του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του παρόντος τέλους ταξινόμησης. Καθώτι τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα δεν είναι οχήματα καθημερινής χρήσης, σημερα και λόγω των υψηλων τεκμηρίων διαβίωσης και καθώς ο κυβισμός τους στο 90 % είναι 2300 κυβικά, αναγκάζονται πολλοί κάτοχοι τους να δηλώνουν τα οχήματα σε ακινησία. Ζητούμε ο υπολογισμός των τεκμηρίων διαβίωσης να συνεχίσει να γίνεται με τον κυβισμό καθώς δεν υπάρχουν ρύποι στα οχήματα αυτά, και τα τεκμήρια να τυνχάνουν εκπτωσης αντίστοιχης του τέλους ταξινόμησης 75% καθώς σημερα κρίνονται ως ανασταλτικός παράγοντας για την απόκτηση ενος τέτοιου οχήματος και για την κατοχή τους αλλά και την θέση τους σε κίνηση όλο τον χρόνο. Με εκτίμηση ΣΕΑΡΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΩΝ ΤΡΟΧΟΣΠΊΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ