• Σχόλιο του χρήστη 'Έφη' | 2 Ιουνίου 2026, 12:23

    Θα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποιο αντιστάθμισμα με τη μείωση της ΠΔ που θα δοθεί προς τους νεότερους υπαλλήλους του ΥΠΕΘΟΟ και λοιπών φορέων? Δεν είμαστε υπάλληλοι και εμείς ισότιμοι με τους παλαιότερους συναδέλφους μας? Για ποιον λόγο μας αντιμετωπίζουν και μας ανταμοίβουν ως υπαλλήλους κατώτερης κατηγορίας? Που έγκειται η ίση μεταχείρισή μας?