• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΑ' | 2 Ιουνίου 2026, 15:37

    Καθώς, υπάρχει η πρόθεση να γεφυρωθούν οι μισθολογικές αποκλίσεις, να γίνουν τουλάχιστον με αντιστοιχο τρόπο που έγιναν στο παρελθόν. Δεν γίνεται το κράτος να νομοθετεί για τον ιδιωτικό τομέα και το μισθολογικό κόστος του επιχειρηματία και τους δικούς του υπαλλήλους να τους αντιμετωπίζει με πολλαπλά "μέτρα και σταθμά" που δεν περιορίζονται μόνο στο ποσό απόδοσης της προσωπικής διαφοράς, αλλά δεν αναγνωρίζει μισθολογικά προυπηρεσία από τον ιδιωτικό τομέα, προσωπικές διαφορές του παρελθόντος που μειώθηκαν με αλλαγές κλιμακίων,κατάθεση μεταπτυχιακών (αύξηση προσόντων-μείωση μισθού!!!),κλπ.