• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ' | 2 Ιουνίου 2026, 15:53

    Το άρθρο 9 δεν πρέπει να περάσει σε καμμία περίπτωση γιατί είναι 100% άδικο. Σε μια εποχή πράσινης μετάβασης και με ορθολογικά κριτήρια πρέπει να γίνει μια εκ βάθρων επαναξιολόγηση του τέλους ταξινόμησης.Πρέπει να εξαρτάται απόλυτα από τις εκπομπές CO2. Δεν έχει νόημα απαλλαγή τέλους 50% σε υβριδικά γενικώς αυτοκίνητα, όταν υπάρχουν ελαφρά υβριδικά που έχουν περισσότερους ρύπους και από συμβατικά και υβριδικά με πολύ προηγμένη τεχνολογία που έχουν πάρα πολύ χαμηλούς ρύπους!!! Είναι δίκαιο να γίνει πράξη!