• Σχόλιο του χρήστη 'Ζήνων Χατζηπαπανικολάου' | 2 Ιουνίου 2026, 15:18

    Επί του άρθρου 53 , πρέπει να παραληφθεί το «ταβάνι» των 300 ευρώ γιατί με το όριο αυτό η αδικία παραμένει και δεν επέρχεται η επιδιωκόμενη ισορροπία μεταξύ των υπαλλήλων .