• Σχόλιο του χρήστη 'Nikoletta' | 2 Ιουνίου 2026, 22:56

    Το άρθρο 53 εισάγει ακόμη μια ανισότητα. Ανάλογα με το μισθολογικό πλαίσιο που ίσχυε όταν δίνονταν η ΠΔ ο κάθε υπάλληλος εξασφάλιζε ένα ποσό. Από 0-550 για τους ΠΕ. Πως εξομοιώνονται οι υπάλληλοι αυτή τη στιγμή; Η ΠΔ είναι μια στρεβλή διάταξη που διαιωνίζεται. Γιατί υπάρχουν υπάλληλοι που λαμβάνουν κάτω από 300 ευρώ ΠΔ , άλλοι που λαμβάνουν 0, άλλοι που μια ζωή θα λαμβάνουν 300 ευρώ επιπλέον. Γιατί;; Εφόσον ορίζεται πλαφόν τότε όσοι βρίσκονται κάτω από αυτό θα πρπει να λάβουν αύξηση ώστε να φθάσουν τα 300 και έτσι να υπάρξει εξίσωση.