• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική' | 2 Ιουνίου 2026, 23:07

    Με την προκήρυξη 1γ/2017 που διοριστηκαμε στην ΑΑΑΔΕ τον 9.2019 και 11.2019 ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΜΕ από την απόδοση της προσωπικής διαφοράς από τον υπουργό οικονομικών κ. ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ενώ ο τοτε υπουργός ανάπτυξης κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ την απέδωσε άμεσα στους εργαζόμενους του Υπουργείου του. Για δύο χρόνια οι αμοιβές ανέρχονται σε 714 ευρώ και 831 ευρώ επί 12 καθώς περιμέναμε το ειδικό μισθολόγιο της ΑΑΔΕ. ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 2022 αποδίδοντας στην πλειοψηφία ειειδικη αμοιβή ποσοστό επί των 300 ευρώ όπου το 100% λαμβανοταν τον 3ο έτος δηλ πολύ μικρότερες από το αν ειχε αποδοθεί η προσωπική διαφορά. Το 2023 η ίδια κυβέρνηση προεκλογικά απέδωσε την προσωπική διαφορά αλλά εξαιρεσε τους εργαζόμενους της ΑΑΔΕ. Η ΊΔΙΑ κυβέρνηση έρχεται προεκλογικά του 2026 αποδίδει την προσωπική διαφορά κουτσουρεμενη στα 300 ευρώ, διορθώνει το λάθος του 2023 δηλαδή συμπεριλαμβάνει τις ανεξάρτητες αρχές δηλαδή και ΑΑΔΕ με χρονική αφετηρία την προηγούμενη προεκλογική περίοδο του 2023. Ξέχασε όμως ότι τότε είχε εξαιρέσει το προσωπικό τους εργαζόμενους και ως κυβέρνηση ανισοτήτων όλοι οι εργαζόμενοι της Ααδε θα λαμβάνουν ΠΔ εκτός από όσους διοριστηκαν από το 2019 που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας μέχρι τον 4.2023. Και σε όσους την αποδίδει τώρα την αποδίδει κουτσουρεμενη. Αλλά ποιος θα ασχοληθεί με τις νομοθετικές αθλιότητες/ανισότητες μεταξύ εργαζομένων των ίδιων τμημάτων σε αυτή τη χώρα???? Επιλεκτικοτητα/ανισότητα κατά τα άλλα θέλει σύνδεση άρσης μονιμότητας με αξιολόγηση χωρίς να έχει την ικανότητα να εντοπίζει και να άρει μισθολογικες ανισότητες......