Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 49-56) Σχόλιο του χρήστη νικος | 3 Ιουνίου 2026, 00:41




Ας βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Η προσωπική διαφορά είναι ένα άνισό, στρεβλό και άδικο σύστημα κυρίως για τους παλιούς υπαλλήλους που έχασαν μεγάλο μέρος της από το 2016 εώς σήμερα. Οπότε τα ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής: -Αν δοθεί προσωπική διαφορά( από πού άραγε) σ 'αυτούς που ποτέ δεν είχαν- κάποιοι ήταν ανήλικοι ή δεν είχαν καν διοριστεί το 2011 που ανάγεται η προσωπική διαφορά- γιατί να μη δοθεί και στους παλιούς η προσωπική διαφορά που είχαν και έχασαν τα τελευταία δέκα και χρόνια; -Αν δοθεί προσωπική διαφορά σε όσους ήρθαν χθες με κινητικότητα( είναι σε κίνηση, στη γύρα και αρκετοί μόλις πάρουν τη προσωπική διαφορά φεύγουν) γιατί να μη δοθεί κάποια ενίσχυση και στους παλιούς υπαλλήλους που χρόνια τώρα βάζουν πλάτη και στηρίζουν τις υπηρεσίες τους και τους έχει απομείνει προσωπική διαφορά 50-100 ευρώ; Έτσι κι αλλιώς και η προσωπική διαφορά που δίνεται ένα βαπτισμένο επίδομα είναι . - Ισχύει η προϋπηρεσία, οι τριετίες( διετίες) στο δημόσιο; Γιατί έχουμε φτάσει στο σημείο υπάλληλοι του 2023 να παίρνουν περισσότερα από υπαλλήλους των 15 και20 ετών. Τέλος τσιτάτα περί ίσης αμοιβής για ίδια εργασία καλό είναι να μην εξαντλούνται στον εαυτό μας αλλά να βλέπουν και τους γύρω μας .Αλλιώς καταλήγουν σε φληναφήματα κα πομφόλυγες.