• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος' | 3 Ιουνίου 2026, 08:49

    Η ρύθμιση που προτείνεται στο άρθρο 53 του νομοσχεδίου προβαίνει σε παραβίαση του άρθρου 4 του Συντάγματος περί Ισότητας των Ελλήνων, στο σημείο όπου γίνεται αναφορά σε θέσπιση προσωπικής διαφοράς με ανώτατο όριο 300 ευρώ μηνιαίως για το προσωπικό που έχει διοριστεί ή μεταταχθεί από την 1η Απριλίου 2023 και εφεξής στους φορείς της παραγράφου 1. Πρέπει να γίνει κατανοητό πως η θέσπιση τέτοιου ανώτατου ορίου (πλαφόν) εισάγει μια νέα, ουσιώδη μισθολογική διάκριση, δεδομένου ότι έτσι διαιωνίζεται μια διττή μισθολογική πραγματικότητα εντός των αναφερόμενων φορέων για υπαλλήλους που προσφέρουν εργασία ίσης αξίας.