• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριαέλενα' | 3 Ιουνίου 2026, 09:34

    Με το άρθρο 53 γίνεται προσπάθεια άρσης μιας αδικίας για υπαλλήλους που υπηρετούν στον ίδιο φορέα, όμως το αποτέλεσμα είναι η διαιώνιση ενός κύκλου ανισοτήτων, όπου άνθρωποι με τα ίδια προσόντα, στον ίδιο χώρο, που παράγουν το ίδιο έργο και επωμίζονται τις ίδιες ευθύνες αμείβονται διαφορετικά. Οι υπάλληλοι με ΠΔ σε δύο χρόνια έχουν δικαίωμα μετάταξης σε άλλον φορέα που δεν έχει ΠΔ και τη μεταφέρουν μαζί τους, με αποτέλεσμα στον καινούριο φορέα να δημιουργείται αδικία ανάμεσα στους ήδη υπάρχοντες και στους νεομεταταταγμένους. Για να αρθεί η αδικία λοιπόν και να σταματήσουν οι γυρολόγοι, πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΠΔ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ τους υπαλλήλους, παλαιούς και νέους, και επιτέλους να υπάρξει ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ! Έτσι ο ΔΕ του ΥΠΕΘΟΟ δεν θα παίρνει παραπάνω χρήματα από τους Διευθυντές....